כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לאחר דום לב פתאומי

בד"ה: מקים השטיבלא'ך בקדימה הלך לעולמו

במועצה המקומית קדימה צורן הלכו היום אחר מיטתו של מקים עולה של תורה רבי יצחק ענבי זצ"ל שהקים את הכולל והשטיבלא'ך בקדימה ומסר נפשו לתורה וחסד. לפני חודשיים התמוטט לאחר דום לב פתאומי. היום הוא הובא למנוחות 

בד"ה: מקים השטיבלא'ך בקדימה הלך לעולמו
רבי יצחק ענבי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: היום (שלישי) הלך לעולמו רבי יצחק ענבי זצ"ל, ראש בית המדרש 'הבאר' במועצה המקומית קדימה צורן שהקים עולה של תורה, ולמגינת לב נפטר לבית עולמו בדמי ימיו כשהוא בן 53 בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני חודשיים בדיוק נסע לירושלים לשמח בחתונה ולפתע לא חש בטוב, הוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שם אושפז במצב קשה לאחר אירוע לבבי כשהוא מורדם ומונשם ללא הכרה ולפנות בוקר השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב. 

רבי יצחק זצ"ל נולד להוריו מרדכי ז"ל ואמו מרת נעמי שתחי', כל חייו היו חטיבה אחת של הרבות תורה ומעשים טובים. 

במקום מגוריו בקדימה צורן היה ממקימי סיעת ש"ס המקומית לצד מקומות תורה וכולל אברכים גדול לצד שטיבלא'ך עם מניינים רבים במשך שעות היום. 

היה איש של תורה וחסד שעשה למען אברכים בכולל 'פאר ענווים' בקדימה שע"י בית המדרש 'הבאר'. 

פטירתו הכתה בהלם את תושבי המקום שקיוו כל העת כי יקום על רגליו ויחזור כבימים ימימה: "רק הקב"ה יודע כמה הוא נתן למען התורה, לא נתפס ולא מצליח לעכל" אומר אחד התושבים. 

במועצה המקומית ספדו לו היום: "המועצה המקומית קדימה צורן משתתפת בצער משפחת ענבי על לכתו של יצחק ענבי בטרם עת. יצחק היה חבר מועצה וממייסדי הכולל "הבאר" ביישוב. הוא ליווה וסייע למשפחות רבות וביניהן גם ילדים ובני נוער שנפלטו ממסגרות".

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ותשעה ילדים שמתוכם רק בת אחת זכה להשיא.

הוא הובא למנוחות היום מבית מדרשו 'הבאר' לבית העלמין בקדימה, שם נטמן במסע הלוויה השתתפו המונים בראשות רבנים שביכו את לכתו. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

קדימה טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד