כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אנטישמיות נבזית

גבר חסידי נזרק מטיסה ללא סיבה: החברה פיצתה אותו והתנצלה

אנטישמיות: גבר חסידי נזרק ממטוס שהיה בדרכו לניו יורק לאחר שננזף כי הכניס יותר מדי מזוודות לתא העליון | דיילת אנטישמית התנכלה אליו ואילצה אותו לרדדת מהמטוס | הוא קיבל פיצוי מהחברה כולל מלון ללון ללילה אחד והחברה התנצלה, אך  לא אפשרה לו לטוס באותו ערב

גבר חסידי נזרק מטיסה ללא סיבה: החברה פיצתה אותו והתנצלה
הגבר חסידי מורד מהמטוס צילום: באדיבות המצלם

גבר חסידי הורד ממטוס שטס מלודרדייל, פלורידה, לנמל התעופה לה גוארדיה בניו יורק לאחר שננזף כי הכניס יותר מדי מזוודות לתא העליון, דיילת התלוננה שהגבר החסידי הניח יותר מדי מזוודות בתאים העליונים, וכי הוא חייב לבצע צ'ק-אין כדי להכניס את המטען לבטן המטוס, משסירב, הדיילת הורידה בעצמה את המזוודות כדי לבצע צ'ק אין.

הגבר החסידי דרש את מזוודותיו בחזרה, והדיילת השיבה לו כי עליו לבצע צ'ק אין למזוודות או לרדת מהמטוס. לאחר מכן הוא החזיר את המזוודות לתאים העליונים והוא הורחק מהטיסה. אך הסיפור רק התחיל, הגבר החסידי ששמו לא פורסם, סיפר לאתר Yeshiva World News את השתלשלות העניינים.

הנוסע סיפר כי נסע יחד עם אשתו ובתו לפלורידה, אשתו ובתו חזרו לניו יורק ביום ראשון בלילה, היו לו כמה פגישות נוספות להשתתף בהן ביום שני ולכן הזמין טיסה בחברת דלתא עם תוכניות לחזור הביתה באותו ערב.

הוא אמר שהוא עלה למטוס כשהוא נושא מזוודת יד אחת וקופסת כובע אחת, ששניהם היו במגבלות הגודל והמשקל המותרות לפי הכללים והמגבלות של דלתא. עם זאת, הוא אומר שמיד עם התיישבות בשורה 31, דיילת ואיש צוות טיסה ניגשו אליו בריצה ואמרו, "לכם תמיד יש טונות של מזוודות. למה אתה לא יכול לשים את קופסת הכובעים מתחת לרגליים?".

הגבר חסידי ענה בשלווה ובנימוס כי ישמח לעשות זאת אם לא יהיה מספיק מקום בתאים העליונים. לאחר מכן עזבה הדיילת ועברה לחלקו האחורי של המטוס, רק כדי לחזור כ-2 דקות לאחר מכן זועמת. הגבר החסידי אמר ל-YWN שהיא תפסה בפתאומיות וללא הסכמה את מזוודת היד שלו מהתא והחלה לרדת מהמטוס. הגבר החסידי אמר לה מיד - בנימוס - שזה רכושו הפרטי וביקש אותה בחזרה.

בשלב זה, הדיילת אמרה: "אם לא תאפשר לי, אני אראה לך". היא החזירה את המטען לנוסע היהודי, שהחזיר אותם לתא העליון והתיישב.

דקות לאחר מכן נאמר לו לרדת מהמטוס כשהוא מלווה במאבטחים שהחלו בחקירת האירוע כולל תשאול נוסעים נוספים על סיפון המטוס. לאחר חקירה ראשונית, אמרו אנשי האבטחה לאיש, כי למרות שחקירתם מצאה שהוא צודק, הדיילת איימה לעזוב את הטיסה אם יאפשרו לו לחזור. חברת התעופה נתנה לו כרטיס טיסה, מתנה של 500 דולר ומלון לאותו לילה, אך לא אפשרה לו לטוס לניו יורק באותו ערב.

לדבריו, מפקח חברת התעופה בשדה התעופה היה מאוד נחמד והתנצל בפניו והבין שהוא נפל קורבן לאפליה והתנהגות לא מקצועית, אבל מדיניות דלתא לא אפשרה לה להוציא את הדיילת מהטיסה, כך שלא היה לחברה ברירה אלא פשוט להציע לו טיסה אחרת.

בנוסף, הוא אמר ל-YWN שמלבד הדיילת האחת הזו שנראתה אנטישמית, כל שאר עובדי דלתא התייחסו אליו בכבוד, הם הבטיחו לחקור את הנושא כראוי וניסו לעזור ככל שניתן.

אנטישמיות בארה"ב פלורידה דלתא איירליינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד