כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי ביידן וטראמפ

מסמכים מסווגים נמצאו בביתו של מייק פנס

בשבוע שעבר נמצאו מסמכים מסווגים בביתו של סגן הנשיא לשעבר מייק פנס, ואלו הועברו ל-FBI. דיווח זה מגיע אחרי דיווחים שונים על מציאת מסמכים מסווגים בביתם של הנשיא לשעבר טראמפ והנשיא המכהן ביידן

מסמכים מסווגים נמצאו בביתו של מייק פנס
טראמפ ופנס בימים כתיקונם צילום: מתוך הטוויטר של פנס

ה-CNN מדווח: פרקליטו של סגן הנשיא לשעבר בממשל טראמפ מייק פנס מצא באחוזת פנס שבאינדיאנה מסמכים מסווגים. אחרי שמצא את המסמכים, העביר אותם הפרקליט ל-FBI.

פנס אינו הראשון שבביתו נמצאים מסמכים מסווגים, ולאחרונה הסתבכו בהחזקת מסמכים כאלו הנשיא לשעבר דונלד טראמפ והנשיא המכהן ג'ו ביידן. לפני כיומיים הודיע עורך דינו של הנשיא ביידן כי נמצאו מסמכים מסווגים נוספים במהלך חיפוש בביתו של הנשיא ביידן בדלאוור, חלקם עוד מימי שנותיו בסנאט. בוב באואר, עורך דינו האישי של ביידן, אמר שמשרד המשפטים לקח שישה מסמכים שסומנו כמסווגים במהלך חיפוש ביום שישי שנמשך 13 שעות.

לפי הדיווח ה-CNN בביתו של פנס נמצאו כ-12 מסמכים, ובמכתב מה-18 בינואר כתב נציגו של פנס כי בעקבות חשיפת המסמכים שהוחזקו בבית ביידן הזמין פנס יועץ חיצוני שיעזור לו לבדוק האם יש מסמכים כאלו גם בביתו.

נציגו של פנס, ג'יימס ג'ייקובן, שלח מכתב לארכיון הלאומי בו כתב כי מדובר ב"מספר קטן של מסמכים שעשויים להכיל חומר רגיש או מסווג", וכי פנס העבירם לכספת נעולה. עוד כתב כי המסמכים האמורים "נארזו והועברו שלא בכוונה לביתו הפרטי של סגן הנשיא לשעבר בתום כהונתו של הממשל הקודם".

מייק פנס מסמכים מסווגים ג'ו ביידן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד