כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אומץ לא רגיל

ביום חתונתה: אודי הכלה פונה לעם ישראל ומתחננת לעזרה

יום רביעי ג' שבט. היום החתונה • באומץ לא רגיל הכלה נחשפת ומספרת על המצב הקשה בביתם • "מאז התאונה אבא שלי לא חזר לעצמו, לאמא שלי ממש קשה לסעוד אותו" • מתגייסים לשמח כלה ביום חתונתה!

ביום חתונתה: אודי הכלה פונה לעם ישראל ומתחננת לעזרה
כלה צילום: פיקסביי

ביום חתונתה, עומדת הכלה אודי כשהיא חסרת אונים. יש שמלת כלה, אבל אין מאיפה לשלם עליה! האולם שולם רק בחלקו, אפילו למאפרת אין אפשרות לשלם. בעירום ובחוסר כל!

המצב המזעזע לא מותיר לה הרבה ברירות. היא בולעת את הבושה הנוראה, רואה את אמא שלה כורעת תחת הנטל הכלכלי והפיזי הכבד כל כך, ומחליטה לצאת בגבורה אל הציבור ולבקש עזרה.

הקליקו כאן כדי לסייע לאודי שמתחתנת היום!>>>

"אני אודי", היא מספרת, יש לנו 13 ילדים במשפחה בלי עין הרע, ואני העשירית במשפחה! אבא שלי עבר תאונה לפני 10 שנה ומאז הוא לא חזר לעצמו... מאז הוא לא יכול לפרנס את המשפחה... "

אין לה ברירה, היא חייבת לגלות אומץ, לגלות אחריות! נכון שהיא צעירה ועדיין אל התחילה את החיים העצמאיים שלה, אבל בבית שבו היא גדלה, לא היו לה הרבה ברירות. כשאבא לא בקו הבריאות ואמא צריכה לטפל בו כל הזמן, הילדים צריכים במידה רבה לגדל את עצמם...

"לאמא שלי מאוד קשה לפרנס לבד את המשפחה", היא משתפת, "אבל כמה שהקושי היום יומי מכביד ומעיק, עכשיו בפרט, ערב חתונה עם כל ההוצאות של החתונה...

"שמלת כלה, אולם, כל הנדוניה...", היא אומרת ולא מוסיפה לפרט את כל הדברים שהם לא יודעים כיצד יצליחו לשלם.

"אנחנו רוצים להקים בעזרת ה' בית נאמן בישראל", היא מתחננת, "דורות ישרים ומבורכים, בית של תורה, ילדים, פרנסה... הכל....

"עכשיו אני רוצה לבקש מי שיכול לעזור, ממש יעזור לנו....

"אני רוצה לברך אתכם שיהיה לכם חיים טובים ושמחים, מאושרים ובריאות".

אנשי הצדקה שמלווים את המקרה מעידים שמה שאודי הכלה חושפת בדבריה, זה רק קצה הקרחון: "המצב נורא. האמא חיתנה כבר תשעה ילדים, בזמן שבעלה אינו מסוגל לעזור בכלום, ואף מצריך הרבה מאוד מאמץ פיזי ורגשי כדי לטפל בו ולספק לו את צרכיו. לא הכל אפשר לספר לציבור, אבל העזרה שהם זקוקים לה דחופה במיוחד!".

"בדרך כלל יום החתונה זה היום שבו כבר לא יוצאים לפרסם ולבקש עזרה. אבל במקרה הזה אין להו שום ברירה אחרת! אודי נכנסת היום לחופה, זה הרגעים האחרונים. הפכנו את העולם ועכשיו אנחנו פונים לעם ישראל בתחינה. בבקשה. עכשיו זו ההזדמנות האחרונה שלנו לשמח אותה, את אודי הכלה שסובלת כבר כל כך הרבה שנים.

היא מחכה שילחשו לה באוזן- אל תדאגי, אודי, את יכולה לחייך. את יכולה לשמוח. עם ישראל התגייס, ויש מאיפה לשלם את החתונה.

עכשיו הזמן שלה לשמוח, מכל הלב, לחייך חיוך שלם ולהתחיל את החיים מחדש."

הקליקו כאן כדי לסייע לאודי שמתחתנת היום!>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד