כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הכי בר מזל בעולם

התעורר וגילה שהוא ישן ליד נחש קוברה

גולשים בפייסבוק התריעו כי נחש היה ליד גבר שישן כל הלילה בתוך אוהל. הנחש למעשה היה קוברה ארסי ביותר. נשיכת הקוברה יכולה בקלות להיות קטלנית לאדם ובמקרים מסוימים, הוא אפילו לא צריך לנשוך כדי להרוג

התעורר וגילה שהוא ישן ליד נחש קוברה
נחש הקוברה צילום: פייסבוק

אדם גילה שותף לא סביר באוהל שלו שהצטרף אליו, נחש ארסי שבילה איתו כל הלילה. גולשים מהמחוז הצפוני של מחוז פיטסנולוק במזרח תאילנד, פרסמו בפייסבוק את התמונות המדהימות של נחש שיוצא מהאוהל בבוקר.

גולשים רבים שראו את הפוסט של האוהל זיהו את הנחש כקוברה שהצליח לחמוק החוצה. בפוסט שלו בפייסבוק נכתב: "זה כמעט נעלם. אני חושד שהוא ישן איתי כל הלילה. רק ראיתי את זה כשהורדתי את האוהל הבוקר".

האיש קיבל הודעות על ידי גולשים כי נשיכת הקוברה יכולה בקלות להיות קטלנית לאדם ובמקרים מסוימים, אפילו לא צריך לנשוך כדי להרוג. קוברה הוא אחד הנחשים, אם לא המסוכן ביותר במדינה האסייתית, והוא מסוגל לירוק ארס ממרחק למטרה מדויקת מאוד.

נחשים ארסיים וחיות בר מסוכנות הם חלק בלתי נפרד בתאילנד, ומדגימים את האומץ של אנשים לצאת לקמפינג עם הסבירות שהם עלולים להיתקל באחת מהחיות הללו.

רק בשבוע שעבר נתקל גבר תאילנדי בקוברה מאחורי ביתו, הוא הכניס אותו לשק כדי לגדל את הנחש הקטלני כחיית מחמד. כשהבין את הסכנה הפוטנציאלית שבה הוא עלול להיות עם קוברה בביתו, הוא שיחרר את החיה חזרה לטבע במהרה.

תאילנד קוברה נחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד