י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

זכות לבית צמוד קרקע במימון המדינה: אלו הזכאים

הזכאים להירשם הם נכים כהגדרתם: נכה צה"ל קשה מיוחד/נכה צה"ל קשה – כפוף לאישור אגף השיקום במשרד הביטחון, נכים דרגת נכות של 75% מוגבלות בניידות לצמיתות על פי אישור המוסד לביטוח לאומי, נפגעי פעולות איבה בדרגת נכות קשה על פי אישור ובחתימת המוסד לביטוח לאומי, נכה בעל תעודת עיוור

זכות לבית צמוד קרקע במימון המדינה: אלו הזכאים
pixabay

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] מפרסמת מכרז מקוון להרשמה והגרלה לנכים לרכישת זכויות חכירה ב-5 מגרשים לבנייה צמודת קרקע של 5 יח"ד לבנייה עצמית בגבול הדרומי של מבוא מודיעים. קדימות תינתן לנכים חסרי דיור על פני משפרי דיור כאשר תינתן עדיפות למשפחה על פני יחידים.

הזכאים להירשם הם נכים כהגדרתם: נכה צה"ל קשה מיוחד/נכה צה"ל קשה – כפוף לאישור אגף השיקום במשרד הביטחון. נכים דרגת נכות של 75% מוגבלות בניידות לצמיתות על פי אישור המוסד לביטוח לאומי. נפגעי פעולות איבה בדרגת נכות קשה על פי אישור ובחתימת המוסד לביטוח לאומי. נכה בעל תעודת עיוור.

5 המגרשים בשטח של כ-250 מ"ר כל אחד, מיועדים לבנייה של בית צמוד קרקע אחד עבור נכים ושוכנים בגבול הדרומי הבנוי של הישוב. המכרז הוא חלק מתכנית חמ/5/76 למבוא מודיעים המתפרשת על כ-357 דונם. התוכנית כוללת הגדלת היקף המגורים בישוב ל-310 יח"ד תוך צמצום הפריסה של מגרשי המגורים על מנת לשמור על השטחים הפתוחים ושיפור מערכת הדרכים לרבות הנגישות לישוב וממנו. עוד כוללת התוכנית שטחים למבני ציבור, שטחים לתעשייה, מסחר ותעסוקה, שטחים לתיירות ונופש ושטחים ציבוריים פתוחים.

המועד האחרון להגשת הצעות (באמצעות המערכת המקוונת) הינו 15/05/2023 בשעה 12:00 בצהריים בדיוק. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו. ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

 

 

דיור בית דירה מימון זכייה הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד