י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
עקב הביקוש הרב

הוארך מועד ההגשה של מיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס

סוף זמן ההגשה החדש הינו ז' אדר תשפ"ג • מאות חיבורים כבר התקבלו באתר התחרות • פרס ראשון: 25,000 ₪, פרס שני: 20,000 ₪, פרס שלישי: 15,000 ₪ • "בצדק תשפוט עמיתיך"

הוארך מועד ההגשה של מיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס
לוגו חיבורים תורניים מפעל הפיס צילום: יח"צ

מאות חיבורים כבר התקבלו במיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס, התחרות הנחשבת והיוקרתית ביותר בעולם הספר התורני, המציינת בימים אלו אחת עשרה שנים של הגדלת תורה והאדרתה. מועד ההגשה המקורי נקבע לשבוע הבא,  אך עקב פניות רבות שהתקבלו במוקד ובאתר, הוחלט להאריך את מועד ההגשה בחודש נוסף.

המיזם, שזוכה להערכה גדולה בעולם התורה ונהנה מתמיכתם ועידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל וראשי הישיבות שליט"א, יצא השנה לדרך בפעם האחת עשרה ובמפעל הפיס מספרים על מאות חיבורים משובחים שכבר התקבלו באתר התחרות.

הנושא שנבחר השנה הינו "בצדק תשפוט עמיתיך". החיבורים מעלים על הכתב ברמה גבוהה בעומק העיון וההלכה את נושא תביעות נזיקין בדיני ממונות. הנושא שנבחר על ידי גדולי ישראל, הרבנים וראשי הישיבות המכהנים בוועדת השיפוט, הוא נושא רחב היקף אשר לו שורה ארוכה של נידונים הלכתיים וכן הסתעפויות למגוון נושאים בעולם ההלכה.

החיבורים הנבחרים שמגיעים למקומות הראשונים זוכים בפרסים כספיים נכבדים בשווי עשרות אלפי שקלים כשהזוכה במקום הראשון מקבל מענק על סך של 25,000 ₪, הפרס השני על סך 20,000 ₪ והפרס השלישי על סך 15,000 ₪ ועוד פרסים נוספים בסך של עשרות אלפי ₪.  מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס: "הקשר בין מפעל הפיס למגזר החרדי מתהדק ומתחזק עם השנים , כשלצד התמיכה הנרחבת בבניית מוסדות חינוך, מקוואות ומתנ"סים, מפעל הפיס שם דגש נרחב גם על עולם הרוח וממשיך להוביל את המיזם המיוחד הזה, שמעודד כתיבת הגות וחידושי תורה ברמה הגבוהה ביותר. השנה נביא לידי ביטוי את ההיבטים ההלכתיים של תביעות נזיקין בדיני ממונות".

את החיבורים ניתן לשלוח עד לתאריך ז' אדר תשפ"ג (28.2.2023) מוקלדים בלבד, באמצעות טופס מקוון בכתובת הכשרה www.nativ.co.il/pais. או לכתובת המייל:[email protected]   

ולפעול על פי ההנחיות. בנוסף ניתן לשלוח למייל טפסי ההצטרפות אותם ניתן להשיג ברשת ספרי "אור החיים" בכל הריכוזים החרדיים.

לרשותכם טל-מסר מיוחד בנושא המיזם במספר 03-3739999 .                                         

ניתן לשלוח שאלות בנושא החיבורים לכתובת מייל: [email protected].

מפעל הפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד