כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
זה הגורם להתלקחות

22 פעוטות נפגעו בשריפה ופונו לבית החולים

22 פעוטות מהמגזר החרדי בגילאי 2-3 נפצעו בשריפה שפרצה במעון יום שנמצא במרתף בית בקווינס שבניו יורק כתוצאה מסוללה נטענת. אחד הילדים מאושפז במצב קשה 

22 פעוטות נפגעו בשריפה ופונו לבית החולים
פינוי הילדים בקווינס צילום: באדיבות המצלם

22 פעוטות בגילאי 2-3 אושפזו אחר הצהריים (רביעי) בבית חולים לאחר שנפגעו משריפה שפרצה בגן ילדים חרדי בשכונת קווינס בניו יורק. אחד מהם סובל מפציעות חמורות. 

על פי הדיווח באתר Yeshiva world News השריפה פרצה במעון יום שנמצא במרתף הבית, כל המאושפזים כאמור פעוטות - כולל הפצוע קשה. השריפה פרצה מסוללה נטענת שהיתה מחוברת לחשמל וככל הנראה התחממה יתר על המידה.
הסוללות המפעילות אופניים חשמליים, קורקינטים, טלפונים סלולריים ועוד, היו גורם לשריפות רבות בניו יורק. סוללות שהתחממו יתר על המידה או פגומות עלולות להתלקח או אפילו להתפוצץ, כך על פי האגודה הלאומית להגנה מפני אש (NFPA). גורמים רשמיים של כוחות הכיבוי אמרו בספטמבר 2022 שלפחות 150 שריפות הוצתו על ידי הסוללות בעיר ניו יורק באותה שנה.

ה-NFPA ממליץ לעולם לא לטעון סוללת למשך לילה או להשאיר סוללה במטען לאחר שהוא נטען במלואו. יש לשמור סוללות בטמפרטורת החדר, יש לאחסן אותן הרחק מחומרים דליקים אחרים, ואין להטעין אותן מתחת לכרית, על מיטה או על ספה.

הצלה ניו יורק קווינס שריפה גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד