כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מקרה שמיני בתוך חודש

אסון בירושלים: יצחק בן השנתיים הלך לעולמו

עד לפני כמה שעות הוא הסתובב בבית מחייך ומאושר, אולם הערב איבד הפעוט יצחק חן ז"ל את הכרתו בביתו ולרופאים בבית החולים לא נותר אלא לקבוע את מותו חרף ניסיונות ההחייאה בבית המשפחה ובאמבולנס בדרך לביה"ח | הלוויתו הערב

אסון בירושלים: יצחק בן השנתיים הלך לעולמו
אילוסטרציה צילום: pexels

אבל והלם בשכונת מעלות דפנה בירושלים עם פטירתו הפתאומית הערב (רביעי) של הפעוט יצחק חן ז"ל בן השנתיים, בנו של הרב גבריאל ישראל שיבלחט"א מרחוב קרל נטר בשכונה.

מוקדם יותר הערב הוא איבד בפתע פתאום את הכרתו בביתו ופונה לביה"ח הדסה הר הצופים תוך כדי פעולות החייאה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו לזעקות השבר ולמגינת לבה של המשפחה.

הלוויתו תתקיים הלילה בשעה 23:30 ברחבה של חברה קדישא קהילת ירושלים בהר המנוחות, שם ייטמן למנוחת עולמים.

מוקדם יותר הערב סיפרו יוסי אברהם ויחיאל שטרן חובשי איחוד הצלה: "נמסר לנו מבני המשפחה כי הילד איבד את ההכרה באופן פתאומי. ביצענו בו פעולות החייאה בסיוע ד"ר שלמה גנסלר רופא מתנדב איחוד הצלה וצוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה".

"לאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

אולם כאמור שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. יצוין כי זהו המקרה השמיני בתוך חודש של פעוט שמאבד את הכרתו בפתע פתאום והולך לעולמו בטרם עת.

יהי זכרו ברוך ותהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בן שנתיים נפטר פעוט בן שנתיים ירושלים טרגדיה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד