כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נבדק חשד לטרור

הרוג ומספר פצועים בפיגוע בכנסייה ספרדית

לפחות הרוג אחד ומספר פצועים בפיגוע דקירה בכנסייה ספרדית.החשוד שנעצר החזיק מצ'טה או חרב, כך על פי כלי תקשורת מקומיים. הוא תקף את חברי הכנסייה בעיר קאדיס. הרשויות בודקות האם היה מניע לפיגוע בעיר עם קשרים למרוקו  

הרוג ומספר פצועים בפיגוע בכנסייה ספרדית
משטרת קולומביה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

עובד כנסייה נהרג וכמה אחרים נפצעו לאחר שאדם עם חרב / מצ'טה ביצע פיגועים בשתי כנסיות בדרום ספרד. החשוד נעצר לאחר התקרית במחוז הדרומי של העיר קאדיס, כך נמסר בהודעת משרד הפנים. הרשויות בודקות האם היה מניע לפיגוע בעיר עם קשרים למרוקו.

המשטרה הלאומית הספרדית אמרה ל"סקיי ניוז" שהאדם שנהרג עבד בזמן הפיגוע בכנסייה או בחצר הכנסייה, אדם נוסף מהכנסייה במצב קשה.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי האיש נשא מצ'טה / חרב סמוראי, ותקף את אנשי הכנסייה בקהילת סן לורנצו. משרד הפנים זיהה את עובד הכנסייה כדייגו ולנסיה ומסר כי הכומר הפצוע הוא אדם בשם אנטוניו רודריגס, נמצא במצב יציב בבית החולים.

המתקפה החלה כאשר החמוש נכנס לכנסיית סן איסידרו ותקף כומר. לאחר מכן הוא הלך לכנסיה נוספת כ-300 מטרים משם, שם הוא תקף והרג את העובד מחוץ לבניין.

"העובדות נחקרות ומנותחות, אך עדיין לא ניתן לקבוע את מהות התקיפה", נמסר בהצהרה של משרד הפנים. מדוברות המשטרה הספרדית נמסר כי האירוע נחקר. העיתון "אל מונדו" דיווח כי בסך הכל ארבעה בני אדם נפצעו בתקיפה.

ראש ממשלת ספרד, פדרו סאנצ'ס, הביע עצב על התקרית, וצייץ בטוויטר: "אני רוצה להעביר את תנחומיי הכנים ביותר לקרובים של הקורבן שמת בפיגוע הנורא, אני מאחל החלמה מהירה לפצועים".

 

ספרד פיגוע דקירה הרוג פצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד