כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תומך היטלר

אוסטרליה עלולה למנוע כניסת קניה ווסט בגלל אנטישמיות

שר בכיר בממשלת אוסטרליה אמר כי הזמר האנטישמי קניה ווסט, עלול להיתקל בסירוב כניסה למדינה בשל הערות אנטישמיות שלו אם ינסה לבקר באוסטרליה. "אני מצפה שאם הוא אכן יגיש בקשה, הוא יצטרך לעבור את אותו תהליך ולענות על אותן שאלות"

אוסטרליה עלולה למנוע כניסת קניה ווסט בגלל אנטישמיות
דגל אוסטרליה צילום: Pixabay

שר בכיר בממשלת אוסטרליה אומר כי הזמר האמריקני קניה ווסט, עלול למצוא את עצמו ללא אשרת כניסה לאוסטרליה בשל הערות אנטישמיות אם ינסה לבקר באוסטרליה.

שר החינוך ג'ייסון קלייר הגיב לדיווחים בתקשורת לפיהם הסלבריטאי האמריקאי מתכוון לבקר את משפחתה של השותפה שלו במלבורן בשבוע הבא. קלייר אמר שהוא לא יודע אם ווסט הגיש בקשה לויזה, אבל אוסטרליה סירבה להם בעבר לאנשים עם דעות אנטישמיות.

"אני מצפה שאם הוא אכן יגיש בקשה, הוא יצטרך לעבור את אותו תהליך ולענות על אותן שאלות כמו אחרים שאמרו מילים כאלה", אמר קלייר לתקשורת האוסטרלית.

בחודש שעבר ווסט שיבח את היטלר בראיון עם איש הקונספירציה אלכס ג'ונס, איש ימין קיצוני ובעייתי מאד בעצמו. טוויטר השעתה אותו לאחר שצייץ תמונה של צלב קרס עם מגן דוד.

חוק ההגירה של אוסטרליה קובע תנאים למי שאינם אזרחים להיכנס למדינה. כל החלטה אם ווסט יקבל ויזה לאוסטרליה תתקבל על ידי שר ההגירה אנדרו ג'יילס, שלשכתו מסרה כי אינו יכול להגיב על מקרים בודדים מסיבות פרטיות.

קניה ווסט מלבורן אוסטרליה אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד