כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שת"פ ייחודי

חסר תקדים: 'נתיב מובייל' הראשונה בישראל שמספקת את הגלקסי S23

חברת הסלולר הכשר המובילה 'נתיב מובייל', בצעד אחד לפני כולם, השיקה יחד עם ענקית הטכנולוגיה סמסונג את הגלקסי S23 החדש בגרסתו הכשרה לרווחת ציבור שומר התורה והמצוות. כעת דווח כי היא גם הראשונה בישראל לספק בפועל את מכשירי הסדרה החדשה, עוד בטרם אלו הגיעו לחנויות • כל הפרטים על שיתוף הפעולה פורץ הדרך

חסר תקדים: 'נתיב מובייל' הראשונה בישראל שמספקת את הגלקסי S23
גלקסי s23 צילום: סמסונג

הגלקסי S23 הושק אך לאחרונה וחובבי הטכנולוגיה כבר מצפים בקוצר רוח ליהנות ממגוון שכלוליו יוצאי דופן. 

הבשורה המשמחת היא כי חברת הסלולר הכשר המובילה 'נתיב מובייל' מספקת את המכשיר עוד בטרם אלו סופקו לחנויות הסלולר ברחבי הארץ. המשמעות היא, כי לקוחות החברה יהיו הראשונים בארץ ליהנות מהמכשיר החדש. מדובר בצעד חסר תקדים, שכן לרוב משתמשי הסלולר הכשר נאלצים להמתין עד אשר תצא הגרסה הכשרה של המכשיר החדש שהושק ובמקרה של הגלקסי S23 לא רק שאינם ימתינו עבורו, אלא אף יזכו לקדימות יוצאת דופן.

שיא הקידמה

אז מה בעצם צפוי לנו במכשיר החדש?

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית השיקה לאחרונה שלושה דגמים חדשים בסדרה החדשה, שתכלול גם הפעם דגם בסיס, דגם פלוס ודגם אולטרה.

במפרט הטכני של ה-S23 מגוון שדרוגים, כשהוא עומד בין היתר להציג לראווה את ערכת השבבים המשוכללת של חברת קוואלקום. כמו כן נפחי הסוללות של הדגמים מתרחבים באופן משמעותי, כאשר דגם S23 הבסיסי יגיע עם סוללה בנפח 3,900 מיליאמפר-שעה ודגם הפלוס יגיע עם סוללה בנפח 4,700 מיליאמפר-שעה.

השדרוג המשמעותי ביותר, נוגע למערך הצילום של s23 אולטרה בו יוצג חיישן חדש ומתקדם שיציע רזולוציה חסרת תקדים של 200 מגה-פיקסל. מדובר בהרחבה של קרוב ל-100% מרזולוציית החיישן הקודמת.

כחלק משיתוף הפעולה הכללי ופורץ דרך של חברת הסלולר הכשר המובילה 'נתיב מובייל', עם סמסונג העולמית, במקביל להשקת ה-S23, הושקה גם הגרסה הכשרה של המכשיר, כך שגם ציבור שומר התורה והמצוות, המקפיד להשתמש אך ורק בסמארטפונים המוגנים מפני תכנים בלתי ראויים, יוכל ליהנות ממגוון השכלולים והשדרוגים החדשים שצפויים להיכלל במכשירים המתקדמים.

בשורה זו היא המשך ישיר למדיניות חברת נתיב מובייל, בה היא מציעה מגוון סמארטפונים בעלי הטכנולוגיות המשוכללות ביותר בעולם כשהם כוללים את מערכת סינון התכנים המתקדמת ביותר בשוק. זאת בין היתר בשל הסכם שיתוף הפעולה הבינלאומי המדובר מול מעצמת הטכנולוגיה 'סמסונג', המאפשר לה להכניס לסמארטפון את תוכנות הסינון וההגנה, בלי לפגום במערכת ההפעלה של המכשיר.

התוכנה של נתיב מובייל משתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי לנתח תוכן מקוון בזמן אמת וחוסמת אוטומטית כל תוכן שנחשב כבלתי הולם.

'נתיב מובייל' מציגה גם את החבילה המשתלמת ביותר עבור רוכשי הסמארטפונים הכשרים, כאשר התשלום הוא ללא שום התחייבות מראש.

זה הזמן שלכם להצטרף לרבבות לקוחותיה של 'נתיב מובייל' וליהנות מטכנולוגיות הסלולר המתקדמות בעולם>>>

נתיב סמסונג גלקסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!