כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
רבי פרנסני

מרן ראש הישיבה מפתיע: "אסע להתפלל בקבר בנימין הצדיק"

בצעד מפתיע, משחרר מרן הגאון האדיר רבי חיים פיינשטיין שליט"א הבטחה כי ייסע להתפלל בקבר בנימין הצדיק, על כל מי שיתמוך בשמחת נישואי 61 היתומים של חודש שב

מרן ראש הישיבה מפתיע: "אסע להתפלל בקבר בנימין הצדיק"
הגר"ח פינשטיין צילום: ועד הרבנים

את הנסיעה הסגולית והתפילה לאריכות ימים מבסס הגאון על הנאמר במסכת בבא בתרא:

"אמרו עליו על בנימין הצדיק, שהיה ממונה על קופה של צדקה. פעם אחת באתה אישה לפניו בשני בצורת, אמרה לו: רבי פרנסני. אמר לה: העבודה, שאין בקופה של צדקה כלום. אמרה לו: רבי, אם אין אתה מפרנסני, הרי אישה ושבעה בניה מתים. עמד ופרנסה משלו. לימים חלה ונטה למות, אמרו מלאכי השרת לפני הקדוש ברוך הוא: ריבונו של עולם, אתה אמרת כל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, ובנימין הצדיק שהחיה אישה ושבעה בניה ימות בשנים מועטות הללו? מיד קרעו לו גזר דינו. תנא: הוסיפו לו עשרים ושתים שנה על שנותיו".

"בזכות מצוות הכנסת כלה של 61 יתומים" אומר ראש ישיבת עטרת שלמה, "אתפלל על התורמים שיזכו לאריכות ימים ושנים, והיה מעשה הצדקה שלום וברכה וחסד בכל העניינים."

להצטרפות לתפילה הקליקו כאן>>>

שרי, כלה צעירה שהתייתמה מאב ונמנית על 61 היתומים שפנו לעזרת ועד הרבנים מספרת:
"אני בת 22 והבת הבכורה לשמונה אחים ואחיות. לפני כמה שנים גילו לאבא שלי גידול ממאיר במוח. הוא התאשפז בתל השומר והתחיל לעבור טיפולים.

לאמא שלי, יש נפש חלשה והיא לא יכלה לעמוד במראות הקשים. יום אחד אבא אמר לי בהיסוס: "שרי, הצוות הרפואי דורש מלווה, אני יודע שזה יהיה לך קשה, אבל אולי תוכלי להצטרף אלי."

מאותו יום ליוויתי את אבא לכל מקום, ראיתי אותו הולך ודועך, משיר את הזקן והדרת הפנים על מיטת האשפוז, הופך לסיעודי. מאוחר יותר העבירו אותנו לבית לוינשטיין, ידענו שזו התחנה האחרונה במסע הייסורים של אבא והבאנו את הילדים להיפרד. אבא ברך אותי בחתן תלמיד חכם וביקש סליחה על כל הצער והטרחה שנגרם למשפחה. למחרת הוא נפטר, משאיר אותנו לבד. 9 ילדים ואמא שבורת נפש.

החודש אני מתחתנת בעז"ה עם בחור מאחת הישיבות החשובות בבני ברק. אמא לא מתפקדת, העול של הבית כולו עלי ואין לי אפשרות להתארגן לחתונה. אני ממש מתחננת, אנא תעזרו לי לגייס את הסכום המינימלי שצריך בשביל לשלם לאולם, לשמלת כלה ולכל ההוצאות שמסביב, תעזרו לי לבנות בית כמו שאבא רצה מתוך שמחה".

לתרומה הקליקו כאן>>>

בנימין ועד הרבנים הרב חיים פיינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד