י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
למעלה מ- 12 שעות חתונה

הצצה לשמחה הגדולה: המשפיע טבל שלוש פעמים בחתונת הנכד

כל הפרטים על החתונה הגדולה על טהרת הקודש לנכדו של המשפיע המפורסם הרה"צ רבי צבי מאיר זילברברג שנערכה באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק לשם הובא מקווה נייד בשביל שהמשפיע יטבול שלוש פעמים במהלך השמחה. וגם: בשבת הקרובה יערוך המשפיע טיש נדיר | תיעוד

הצצה לשמחה הגדולה: המשפיע טבל שלוש פעמים בחתונת הנכד
הרה"צ רבי צבי מאיר זילברברג בחתונה צילום: ש.פ.ה

במרכז האירועים 'כתר הרימון' בבני ברק התקיימה ביום רביעי בערב שמחת החתונה לנכדו של המשפיע הנודע הרה"צ רבי צבי מאיר זילברברג, ראש חבורת 'נחלת יעקב' ומגדולי הלוחמים בדורנו כנגד הטכנולוגיה המתקדמת. 

שמחת נישואי בן חתנו רבי אליעזר גלדצהיילר, בנו של הגאון רבי דניאל גלדצייהלר - ראש ישיבת אור ישראל בארה"ב, עם בת הרה"צ רבי מאיר לייפער, בן האדמו"ר מנדבורנא חיפה, וחתן הפוסק גאב"ד 'מתיבתא' הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן - רב מערב בני ברק.

שמחת החתונה ארכה למעלה מ-12 שעות, כאשר גולת הכותרת היה המקווה שהובא במיוחד בשביל המשפיע לאולם השמחות. המקווה הובא בתוך קראוון מיוחד שחנה בסמיכות לאולם, והחתונה עצמה נערכה כמובן על טהרת הקודש ללא מכשירי סמארטפון אצל המלצרים.

כאמור, לפני החתונה הכינו מקווה נייד מיוחד באולם, ואף הכשירו אותו בתכלית ההידור והכשרות כולל חיבור לקרקע ועוד גדרי הלכות שונים הכל בשביל המשפיע. 

המקווה הנייד שהובא לאולם. צילום: בחדרי חרדים

עם הגיעו של ר' צבי מאיר לבני ברק טבל במקווה ונכנס למעמד קבלת פנים שהתחיל בערך בשעה 18:00 שנמשך למעלה משעתיים עם גראמען וניגוני התעוררות. בשעה 20:00 התפללו מעריב ולאחר מכן שוב ירד המשפיע לטבול במקווה.

לפני מעמד החופה הלבישו לחתן את ה'גארטל' של הבעל שם טוב הקדוש, ולאחר השעה 21:00 החלה החופה כשהסבא ר' צבי מאיר מסדר את הקידושין - יודעי דבר יודעים לספר כי זו פעם ראשונה שר' צבי מאיר מסכים לקחת את הכיבוד. ורק לקראת השעה 22:00 סיימו את החופה.

סעודת החתונה נערכה באולם למשפחה והאורחים מחו"ל, ובביהמ"ד חניכי הישיבות הסמוך נערכה סעודה לאברכים ובחורים. לקראת השעה 23:40 המשפיע נכנס לאולם לריקודים נלהבים ביותר בליווי מקהלת ויז'ניץ באמצע הריקודים התקיים מעמדה ה'מצוה טאנץ' של האדמו"ר מנדבורנא חיפה ואז הריקודים המשיכו עד השעה 2:30 לפנות בוקר, בשעה 3:40 התחילו מצוה טאנץ, הראשון היה הסבא הפוסק הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן השני הסבא הרב גלדצהיילר השלישי הסבא רבי צבי מאיר.

חלק מהקהל בחתונה. צילום: ש.פ.ה

לפני המצווה טאנץ שוב ירד לטבול במקווה, ולאחר מכן רקד דקה אחת עם ה'גארטל' ובמשך שעה ארוכה רקד עם המשפחה והמחותנים, שמחת החתונה הסתיימה רק בשעה 7:30 בבוקר.

בשבת זו פרשת בא, תתקיים שבת שבע ברכות בבית המדרש 'נחלת יעקב' ברחוב ברוכים בירושלים שם יתקיים טיש, גם בלילה וגם ביום, וזה מהפעמים הבודדות שר' צבי מאיר עורך טיש, בדרך כלל אין אפילו 'באטע', ואם יש זה רק לפנות בוקר לפני התפילה ולא בלילה. שמחת השבע ברכות המרכזי תתקיים ביום רביעי הבא בביהמ"ד.

ההזמנה של המשפיע לחתונה. צילום: בחדרי חרדים

רבי צבי מאיר זילברברג מקווה טהרה טבילה במקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד