כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סיפור הזוי

חשד בכשרים: חרדי הואשם בחטיפת ילד כי לא רצה לעבור בין נשים

חרדי שנעצר בפלטבוש ביום רביעי האחרון בעקבות דיווחים על כך שהוא ניסה לחטוף ילד מבית הכנסת, שוחרר ואישומים נגדו בוטלו לאחר שהתמונה המלאה של מה שהתרחש התגלתה. מצפיה במצלמות האבטחה מתברר כי גרסת האיש נכונה לגבי האירועים שהתרחשו

חשד בכשרים: חרדי הואשם בחטיפת ילד כי לא רצה לעבור בין נשים
שוטרים ומתנדבים מחוץ לישיבה צילום: Yeshiva world News

ביום רביעי האחרון נעצר בפלטבוש גבר חרדי בעקבות דיווחים על כך שהוא ניסה לחטוף ילד מבית הכנסת, האיש שתמונתו הופצה ברשתות החברתיות בארה"ב שוחרר והאישומים נגדו בוטלו לאחר שהתמונה המלאה של מה שהתרחש התגלתה.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news האיש אומר שהוא למד בבית הכנסת במשך יותר משעה, וכשסיים הוא ניסה לעזוב, אך מצא שהלובי מלא בנשים שהיו שם לרגל שמחה משפחתית. בגלל ההלכה, הוא לא רצה לעבור ישירות דרך קהל של נשים ולכן ביקש מילד בן 9 להחזיק את ידו כדי שיוכל לעבור בין הנשים מבלי להקל על ההלכה הפסוקה.

התיעוד ממצלמות האבטחה אישר את גרסת האיש. האם, שראתה את ילדה ככל הנראה מובל על ידי אדם זר, עצרה אותו ושאלה מיהו הגבר, והילד השיב שאין לו מושג, האם שנלחצה מהסיטואציה התקשרה מיד לארגון השומרים של פלטבוש, אשר התייחסו ברצינות רבה לאירוע והגיעו במהירות לזירה.

'בחדרי חרדים' פרסם את הסיפור ללא פרטים מזהים על האיש כאשר משטרת ניו יורק פרסמה הודעה שהזהירה כי האיש הינו מבוקש בגין ניסיון חטיפת ילד, ו"סוגיות כאלה מדאיגות את הקהילה בכללותה".

המשפחה לא הגישה תלונה, והאישומים נגד האיש בוטלו. הרכז הבכיר של ארגון השומרים של פלטבוש בוב מוסקוביץ אמר לאתר Yeshiva world news: "כשאנחנו מקבלים שיחת טלפון מאמא שאומרת שגבר ניסה לחטוף את ילדה הקטן, אנחנו מגיבים ומתייחסים לעניין ברצינות. זו האחריות שלנו כלפי הקהילה שאנו עובדים 24/7 כדי לשמור על ביטחונם", הוא אמר.

"כשהגענו ודיברנו עם האם וילד בוכה, הנחינו את האם להתקשר למשטרת ניו יורק", הסביר. "המשטרה הגיעה ולאחר שדיברה עם האם והילד קבעה כי מדובר באירוע חמור. הם איתרו את החשוד, תשאלו אותו ועצרו אותו".

"היינו מגיבים בדיוק באותה צורה אם היינו מקבלים קריאה כזו בכל יום - ללא קשר לזהות העבריין לכאורה. יש לנו אחריות כלפי הקהילה, ואנו נמשיך לפעול כדי לשמור על הקהילה מפני פשיעה מכל סוג שהוא".

פלטבוש שומרים משטרת ניו יורק חטיפת ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד