כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

צייד אכזרי באמצעות כלבים ומקלות: כך זה נראה

הלילה, לאחר מארב מתוכנן, עצרו בלשי משמר הגבול מימ"ר מג"ב מרכז ופקחי רשות הטבע והגנים חשודים בציד של דורבנים בשיטות אכזריות באמצעות כלבים ומקלות 

צייד אכזרי באמצעות כלבים ומקלות: כך זה נראה
צייד אכזרי צילום: רשות הטבע והגנים

צדו דורבנים בשיטות אכזריות ונתפסו: במהלך השבועות האחרונים בהמשך לעבודת איסוף מודיעיני זיהו פקחי רשות הטבע והגנים רכב חשוד בציד אשר הסתובב באזור השרון.

פקחי רט"ג נערכו ביחד עם מודיעין מג"ב והחלו באיסוף ראייתי כנגד החשודים. לאחר שהבחינו כי החשודים ביצעו צייד, בוצע מעצר על 3 חשודים תושבי הצפון וברכבם נתפסו 4 דרבנים שחוטים וכלבים שסייעו לציד.

רועי שטראוס מנהל מרחב שרון ברשות הטבע והגנים מסר: "אנחנו רואים בחומרה רבה את הפגיעה בחיות הבר וערכי הטבע המוגנים, נמשיך לפעול בכלל האמצעים שעומדים לרשותנו על מנת להמשיך לשמר את חיות הבר והטבע הישראלי למען הדורות הבאים. רוצה להודות למודיעין מג"ב ומשטרת ישראל על העבודה המשותפת שמביאה לתוצאות מעולות. נמשיך לפעול על מנת להביא את העבריינים לדין".

הדרבן הוא בעל החיים מוגן, הגדול בישראל מסדרת המכרסמים. אורך גופו כ-90 ס"מ, אורך זנבו כ-15 ס"מ ומשקלו כ-13 ק"ג. גופו של הדרבן מכוסה קוצים שאורכם עד 50 ס"מ. קוצי הדרבן משמשים לו רק להגנה פסיבית מפני טורפים, והוא אינו מסוגל "לירות" אותם. כשהדרבן חש סכנה הוא מסמר את הקוצים ואלו רוטטים ומשמיעים רעש מאיים.

 

צייד התעללות בעלי חיים הרג רשות הטבע והגנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד