כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"זו השמחה שלי"

אביו של המחבל על הפיגוע שביצע בנו: "כמו החתונה שלו"

אביו של המחבל שביצע בליל שבת את הטבח בשכונת נווה יעקב, הגיב לפעולת בנו: "ריבננו גזר את גורלו להיות שהיד". דובר חמאס: "הפעולה ההרואית באה כנקמה על ההרוגים בג׳נין"

אביו של המחבל על הפיגוע שביצע בנו: "כמו החתונה שלו"
אביו של המחבל מהפיגוע בנווה יעקב צילום: Jamal Awad/Flash90

אביו של המחבל ח'ירי עלקם, שביצע בליל שבת את הפיגוע הנוראי בשכונת נווה יעקב בו נרצחו שבעה בני אדם, הגיב לפעולת בנו ואמר: "ריבוננו גזר את גורלו להיות שהיד, אני רוצה להגיד לאלו שיושבים אצלי - זו השמחה שלי, זה כמו החתונה שלו". המחבל עלקם ח'ירי, בן 21, תושב א-טור שהחזיק ברשותו תעודת זהות כחולה והיה ללא עבר ביטחוני.

אביו של המחבל הוסיף: "אחיו של ח'ירי קטן ממנו, קטין ועצרו אותו, למה? אזקו אותו, זה הכיבוש הציונים. אחיו שוחרר אבל עכשיו אשתי עצורה, שמעתי שהחוקר אמר לו: 'תלחץ עליהם', אמרתי לו 'בני, השבח לא-ל ריבון העולמים, ריבננו גזר את גורלו להיות שהיד, זה היה הרצון שלו או הרצון של ריבוננו, זה הגורל שלו'". 

המחבל פרסם בעבר פוסט בו כתב כי "הצלף הנכון במקום הנכון - טוב יותר מאלף חיילים בשדה הקרב". הוא הוסיף: "אנחנו רוצים מלחמה בלי סוף, מי אמר שאנחנו רוצים שלום?". 

בתוך כך, דובר חמאס חאזם קאסם, בירך על הפיגוע ואמר: "הפעולה ההרואית באה כנקמה על ההרוגים בג׳נין. זו תגובה טבעית על הפשע של הכיבוש בג׳נין. הצעירים המהפכניים וההתנגדות הטילו משוואה שלפיה הרג יענה בהרג. הקרב עם הכיבוש ממושך ונמשך".

דובר הג'יהאד האסלאמי, דאוד שהאב, בירך על הפיגוע ואמר: "התגלמות האחדות של הזירות בירושלים, בגדה ובעזה. המסר לישראל היום הוא המוכנות של ההתנגדות וההיערכות שלה לקרב הסופי, הקרוב מאוד".

 

הפיגוע בנווה יעקב חמאס הגיאהד האיסלאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד