כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
רגעי האימה

המחבל לניצולות הפיגוע: "אני לא יורה בבנות"

בנותיה של הפצועה מנווה יעקב - רוזה אצילוב, שיחזרו את רגעי האימה מליל אמש: "המחבל עבר כמה פעמים ליד אמא שלנו והאחות שלנו טלי. הן התחננו על חייהן והוא אמר להן בעברית: "אני לא יורה בבנות" | השתיים אף מתחו ביקורת על ההתנהלות האיטית של כוחות החירום: "אנחנו רוצות לומר שלקח המון זמן עד שהן קיבלו סיוע ראשוני ממגן דוד אדום והמשטרה למרות שיש שם תחנה ממש קרובה"

המחבל לניצולות הפיגוע: "אני לא יורה בבנות"
פיגוע ירי בנווה יעקב צילום: פלאש90

הפיגוע הרצחני אמש (שבת) בשכונת נווה יעקב בירושלים: ליאורה ומורן, בנותיה של הפצועה מנווה יעקב - רוזה אצילוב, שיחזרו את רגעי האימה מליל אמש וסיפרו 'לכאן חדשות': "המחבל עבר כמה פעמים ליד אמא שלנו והאחות שלנו טלי. הן התחננו על חייהן והוא אמר להן בעברית: "אני לא יורה בבנות". 

לטענתן, המחבל טבח באשה אחרת, זאת לאחר שהתעמתה איתו: "אחרי זה הוא באמת הרג אישה אחרת. הבנו שהם התעמתו או משהו כזה. אבל באמא ואחות שלנו הוא יכול היה לירות ולהרוג אותן והוא לא ירה. אנחנו מודות לאלוקים", אמרו.

ליאורה ומורן שיתפו את תחושותיהן הקשות לאחר שנאלצו להמתין דקות ארוכות לקבלת סיוע ראשוני זאת למרות הימצאות תחנה בסמוך לזירת הפיגוע: "אנחנו רוצות לומר שלקח המון זמן עד שהן קיבלו סיוע ראשוני ממגן דוד אדום והמשטרה למרות שיש שם תחנה ממש קרובה. זה לקח יותר מעשר דקות והן היו חסרות אונים. אמא שלנו נפגעה מרסיס כדור שלא נורה עליה. התחושות שלנו מאוד מעורבות ואנחנו רק מקוות שהמשפחה תקבל את כל התמיכה זהים צריכה. גם אמא שפצועה וגם אחותנו שעברה טראומה" סיימו השניים.

כזכור, פיגוע הירי הרצחני התרחש השבת אמש בסביבות השעה 20:15, אז הגיע מחבל ממזרח ירושלים אל שכונת נווה יעקב בעיר, ובסמוך לבית הכנסת פתח באש על עוברים ושבים. הוא הספיק לרצוח ביריות אקדח שבעה ופצע שלושה אחרים - עד שחוסל בירי על ידי שוטר ומתנדב.

 

 

 

הפיגוע בנווה יעקב מחבל הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד