כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"ראיתי את המוות בעיניים"

"המחבל קלט אותי וכיוון עלי את הנשק": ניצול הפיגוע משחזר

שמעון, שכנם של נטלי ואלי מזרחי, שנרצחו בפיגוע, שיחזר כיצד המחבל ירה למוות באלי מזרחי ובאשתו נטלי שביצעה באדם אחר החייאה, וכן כיצד ירה בראשו של ישראלי נוסף מטווח אפס. בנוסף, תיאר כיצד המחבל זיהה אותו וירה לעברו

"המחבל קלט אותי וכיוון עלי את הנשק": ניצול הפיגוע משחזר
פיגוע ירי בנווה יעקב צילום: פלאש90

שמעון, שכנם של נטלי ואלי מזרחי, שנרצחו בפיגוע הרצחני אמש (שבת) ליד בית הכנסת בשכונת נווה יעקב בירושלים, סיפר ל'כאן חדשות' על רגעי האימה בהם ראה את הפיגוע הרצחני מול עיניו.

כזכור, הפיגוע הרצחני התרחש בשבת בסביבות השעה 20:15, אז הגיע מחבל ממזרח ירושלים אל שכונת נווה יעקב בעיר, ובסמוך לבית הכנסת פתח באש על עוברים ושבים. הוא הספיק לרצוח ביריות אקדח שבעה ופצע שלושה אחרים - עד שחוסל בירי על ידי שוטר ומתנדב.

שמעון שחזר כיצד המחבל ירה למוות באלי מזרחי, ירה באשתו נטלי מזרחי שביצעה באדם אחר החייאה, על ירי בעוד ישראלי נוסף מטווח אפס - עם ירייה אחת לראש. בנוסף, הוא תיאר כיצד המחבל זיהה אותו וירה לעברו.

"הכרתי אלי ואת אשתו", סיפר שמעון ל'כאן חדשות', "אנחנו ביחסים של שכנות כמו משפחה. זה אלי, הוא היה תמיד נחלץ לעזרה, תמיד. ראיתי אותו רץ בחוץ אחרי הירי, אמרתי לו 'אלי לאן אתה רץ? אל תרוץ'. הוא אמר תזמין משטרה. אמרתי לו 'אלי יורים, אל תרוץ', הוא רץ ונפל שם. שנייה לפני שהוא נרצח הוא אמר 'תזמין משטרה'", שחזר שמעון את רגעי האימה.

שמעון המשיך לתאר את הזוועה וסיפר: ראיתי את נטלי עושה החייאה למישהו, בא המחבל וירה בה. עצר פה מישהו עם רכב לעזור, ראיתי אותו מול העיניים מקבל כדור בראש מהמחבל. כדור אחד בראש בודד. ואז הוא קלט אותי וכיוון עליי את הנשק. עמדתי פה וראיתי את המוות בעיניים, אבל ברחתי הביתה והוא ירה לי בחלון. אלוקים הציל אותי בשביל הילדים והנכדים שלי שיראו אותי".

שמעון תיאר את תחושותיו וסיפר כי בעקבות הפיגוע שחווה, חושש ללכת לעבודה: "אני חי עם ערבים בהרמוניה 30 שנה, אבל עכשיו אני מפחד ללכת לעבודה. אני כבר לא יודע מי יבוא מולי. הערבי הזה הוא ממזרח ירושלים, לא שאני מכליל את כולם, אבל אני לא יודע מה מטיפים להם", סיכם שמעון ל"כאן חדשות".

 

 

הפיגוע בנווה יעקב ניצולים רצח הרג מחבל ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד