א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הדוקטור והרוקח

טרגדיה כפולה: שני חרדים טבעו בזמן שצללו

חרדי בן 69 נפטר במהלך צלילה מול חופי ארובה באי הקריבי ביום חמישי האחרון לאחר שלקה בהתקף לב תוך כדי צלילה. חרדי נוסף טבע מול חופי פלורידה ביום חמישי האחרון בזמן שצלל אף הוא

טרגדיה כפולה: שני חרדים טבעו בזמן שצללו
זירת האסון בפלורידה צילום: Yeshiva world news

הקהילה היהודית של 'פייב טאונס' בניו יורק אבלה בעקבות מותו הטראגי של מרטי (משה עזרא) ויסמן ז"ל, חבר בולט בקהילה בגיל 69.

הנפטר צלל ביום חמישי האחרון מול חופי ארובה שבאי הקריבי, כאשר תוך כדי הוא לקה בהתקף לב חריף, כוחות חירום מקומיים ניסו להציל את חייו אך למרבה הצער לא הצליחו, כך דווח באתר Yeshiva world news.

ברוך בער בנדר מארגון אחיעזר, הרב שלום אקסלרוד מ"ישראל הצעירה וודמיר" וכן גורמים מקומיים יהודיים בארובה פעלו ללא לאות במשך הלילה שבין חמישי לשישי האחרון על מנת להבטיח את כבוד המת, ולהעביר את הנפטר לניו יורק להלוויה וקבורה במהירות האפשרית.

המנוח היה מוכר כבעל חסד גדוח, בהיותו בעלים של בית מרקחת עזרא, ועזר לנזקקים רבים לאורך השנים. הוא הותיר אחריו את אשתו גב' רחל ויסמן והילדים אסתי ויסמן, אביבה ויסמן ברקוביץ, דוד ויסמן ושמואל ויסמן, הוא גם היה אביהם החורג של לורן גליקסמן ולג'ואי ויסמן.

במקרה דומה נוסף, ד"ר הווארד סול ז"ל בן ה-61, מצ'רי היל שבניו ג'רזי, טבע בעת שצלל מול חופי פלורידה. משמר החופים האמריקאי חיפש אחריו לאחר שנעלם ביום חמישי בלילה בעת צלילה ליד חוף הוליווד.

מתנדבי הצלה מדרום פלורידה סייעו לרשויות המקומיות בחיפושים. למרבה הצער, המנוח אותר ביום שישי אחר הצהריים כשהוא ללא רוח חיים. מתנדבי ארגון 'חסד של אמת' מפלורידה שהו במקום כדי להבטיח את שמירת כבוד המת.

ד"ר סול היה רופא מוכר שטיפל בחולי סרטן בדרום ג'רזי במשך שנים רבות והיה מעורב במחקרים רבים לטיפול בסרטן. לפני כשנה פרש מתחומו ועבר לפלורידה.

פלורידה טביעה צלילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד