כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חתר למגע, ירה והרג

נס ביישוב של השר: מחבל ניסה לחדור וחוסל

סוכל הלילה פיגוע ירי ביישוב קדומים, בו מתגורר שר האוצר בצלאל סמוטריץ. מחבל שהתקרב על היישוב זוהה על ידי מוקדנית שהכווינה את סייר הביטחון של היישוב שחיסל אותו 

נס ביישוב של השר: מחבל ניסה לחדור וחוסל
חיילים אמש בקדומים צילום: הלל מאיר, פלאש 90

נס ביישוב קדומים: מחבל חמוש באקדח זוהה הלילה (ראשון) בכביש ההיקפי של היישוב קדומים, שבמרחב חטיבת שומרון. המחבל נוטרל על ידי אנשי מערך האבטחה של הישוב. כוחות צה"ל ביצעו סריקות במרחב כדי לוודא שאין מפגעים נוספים או סייענים.

מהמועצה המקומית קדומים נמסר כי בשעה 23:50 זיהתה מוקדנית קדומים תנועה חשודה בסמוך לשכונת צפנת. המוקדנית הכווינה למקום את סייר הביטחון של היישוב. הסייר זיהה מחבל חמוש באקדח המנסה לחדור ליישוב, חתר למגע, ירה לעברו והרג אותו.

האקדח שנשא המחבל. צילום: דובר צה"ל.

בחסדי שמים המחבל לא הצליח לחדור לקדומים וברוך השם אין נפגעים. כוחות הביטחון ביצעו כאמור סריקות ביישוב ובסביבתו והתושבים התבקשו בינתיים להיכנס לבתים, לנעול דלתות ולסגור חלונות.

ראש מועצת קדומים חננאל דורני מסר: "אני משבח את פעילות כוחות הביטחון בקדומים על דריכות מבצעית, חדירה למגע ומקצועיות. פעילות המוקדנית ואומץ ליבו של הסייר הצילו חיים".

יצוין כי אחד מתושבי קדומים הוא שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ' שהיה מכונס באותה שעה בישיבת הקבינט המדיני בטחוני שדנה בצעדים שצריכים להינקט בעקבות הפיגועים וכדי למנוע נוספים.

סיכול פיגוע קדומים חיסול מחבל סיכול חדירה ניסיון חדירה חדירה ליישוב חדירה בקדומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד