כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חילול השם

המגיש שהותקף מגיב: "זה לא מרתיע אותנו"

מגיש חדשות 13 שהותקף אמש על ידי המון זועם בזירת הפיגוע בנווה יעקב מגיב ומזכיר לאותם תוקפים "דרך ארץ קדמה לתורה" | וכך הגיב שר התקשורת

המגיש שהותקף מגיב: "זה לא מרתיע אותנו"
תקיפת צוות חדשות 13 צילום: צילום מסך

צוות 'חדשות 13' ובראשם מגיש המהדורה המרכזית אודי סגל והפרשן הצבאי אלון בן דוד הותקפו אמש כאשר שידרו מהזירה בה התרחש פיגוע הירי בשכונת נווה יעקב ונאלצו לברוח מהמקום מחשש שייפגעו על ידי ההמון הזועם שהפך את השולחן והכסאות ואיים גם לפגוע בציוד הצילום היקר.

המגיש אודי סגל הגיב לתקרית וכתב הלילה: "צוות חדשות 13 ואני אבל וכואב את מותם של הנרצחים בירושלים. באנו לספר את הסיפור שלהם. לדווח. האלימות, והגזענות הבוטות כלפי העיתונאים היו מיותרות. זה לא מרתיע אותנו. אנחנו בסדר, אבל אולי טוב להזכיר גם הערב שדרך ארץ קדמה לתורה". סיכם סגל.

כתב הערוץ בגזרת ירושלים יוסי אלי הגיב למקרה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "בהלם!!! זה עתה ההמון בנווה יעקב תקפו את אודי סגל שלנו ואת אלון בן דוד, הפילו גדרות על ראשם. וכל זה רק כי הם באו לעשות שידור מהשכונה לחזק את התושבים ביום כזה קשה!".

אלי האשים את המשטרה שלא מגנה על כלי התקשורת כשהם משדרים מהשטח: "כל מי ששואל אותי למה אני בהלם? אני בהלם כי התרענו פעם אחר פעם למשטרה שיש סגנה לתקיפה! ובכל זאת התקיפה הזאת התאפשרה. אני בטח שלא בהלם מכך שתקפו את אודי ואלון היקרים. בטח אחרי שחטפתי כמה פעמים ממפגינים בכמה וכמה אירועים".

העיתונאי יאיר נבות הגיב לו וכתב: "למה אתה בהלם? אך טבעי שאחרי מכולות ההסתה ששפכו אנשי ימין על התקשורת והעיתונאים, יהיו כאלה שייקחו את זה שניים, ארבעה ועשרה צעדים קדימה. ביום שבו חלילה איש חמום מוח ייפצע או ירצח עיתונאי, דמו לא ינוקה מאותם אחראים שממשיכים להסית גם עכשיו. זה רק עניין של זמן".

מ'חדשות 13' נמסר כבר אמש: "צר לנו שכך מסתיים שידור חשוב, מורכב וכואב מזירת הפיגוע הנורא בנווה יעקב. לא מתקבל על הדעת שצוות חדשות מותקף כשהוא מבצע את תפקידו לטובת הציבור כולו, ומתוך כבוד והזדהות עמוקים עם השכונה שחוותה טבח נורא. צוותינו היו עדים לתוקפנות של חלק מהנוכחים גם כלפי עמיתינו מגופים אחרים שנכחו במקום. אנו משתתפים בצערם של משפחות ההרוגים, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומייחלים לימים שקטים יותר".

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הגיב לתקרית ואמר: "אני מגנה את תקיפת עיתונאי חדשות 13 אמש בנווה יעקב. אסור להשתמש באלימות כנגד אף אחד, משום סיבה. כולנו אבלים וכואבים על הטבח הנורא וזה המאחד ולא המפריד בינינו. עיתונות חופשית ומגוונת היא אחת מאבני היסוד בדמוקרטיה. נפעל לשם כך ביתר שאת".

תקיפת עיתונאי הפיגוע בנווה יעקב ערוץ 13 אודי סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד