כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קידוש השם

מתנדב הצלה הציל חיי אישה שהתמוטטה בטיסה

נוסע חרדי שהיה בטיסה מפלורידה לכיוון ניו יורק זכה להערכה כגיבור בתקשורת הכללית בארה"ב, לאחר שהציל את חייה של נוסעת שסבלה ממצב חירום רפואי באוויר. הסיפור זכה מאז לתשומת לב לאומית משמעותית בתקשורת הכללית

מתנדב הצלה הציל חיי אישה שהתמוטטה בטיסה
המתנדב החרדי במטוס צילום: באדיבות המצלם

נוסע חסידי בטיסת חברת "ג'ט בלו" מפורט לודרדייל שבפלורידה לניו יורק קידש שם שמים ביום חמישי וזכה להערכה כגיבור לאחר שהציל את חייה של נוסעת שסבלה ממצב חירום רפואי.

כשאנשי הצוות חילקו משקאות לנוסעים בערך שעה לאחר הטיסה, אישה התעלפה לפתע במעבר, מה שגרם לטייס להתחיל בהליכים לבצע נחיתת חירום. נפתלי שישא, מתנדב ותיק בארגון הצלה מוויליאמסבורג נכנס לפעולה.

כשנוסעים התגודדו סביב האישה, שישא - המכונה בארגון הצלה "W-18" - המשיך להגיש לה סיוע חירום במהירות ובזריזות, תוך שהוא משתמש בכישוריו כפרמדיק כדי לייצב את מצבה של האישה מספיק כדי שהטייסים יקבעו שהטיסה יכולה להמשיך ליעדה, כך דווח באתר Yeshiva world news.

עד שנחת המטוס ביעד, האישה הייתה בהכרה מלאה וערנית, ואמבולנס שהמתין בסמוך למטוס לקח אותה לבית חולים מקומי לקבלת טיפול.

הסיפור זכה מאז לתשומת לב לאומית משמעותית, כולל כתבה ברשת פוקס ניוז - לעומת ה'ניו יורק טיימס', שלכל הצוות שלו כנראה אין זמן לכתוב משהו מחמיא על הקהילה החסידית, ובמקום זאת מתמקד בכתבות מכפישות נגד החרדים.

הנוסע שצילם את התיעוד אמר לתקשורת המקומית כי איש ההצלה היה "איש רפואת חירום מיומן והצליח לייצב את האישה", כך שהטיסה תוכל להמשיך ליעדה.

קידוש השם טיסה הצלה ניו יורק ניו יורק פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד