כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
העיתונאי נגד חבריו

מתקפה חריפה: "עיתונאים איבדו לחלוטין את הבושה"

העיתונאי קלמן ליבסקינד יוצא בטורו השבועי שהתפרסם בסופ"ש ב'מעריב' נגד חבריו לתחום העיתונות והתקשורת, זאת על רקע אופן הסיקור של הרפורמה במערכת המשפט | ליבסקינד: "העיתונאים היום הם חבורה של פעילים פוליטיים שנאבקים כדי לקדם את האג'נדה שלהם"

מתקפה חריפה: "עיתונאים איבדו לחלוטין את הבושה"
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: דוד כהן, פלאש 90

תחת הכותרת "אין עיתונות בישראל' יוצא העיתונאי הסרוג קלמן ליבסקינד במתקפה בטורו השבועי בעיתון 'מעריב' נגד חבריו לתקשורת הישראלית. "העיתונות הישראלית ויתרה על כל תפקידיה ובחרה להצטרף לאופוזיציה נגד הרפורמה המשפטית, לשרוף את המועדון, לייצר תבהלה וכאוס, ולסייע ולהסית את כל העולם נגדנו".

לדבריו, "העיתונאים היום הם חבורה של פעילים פוליטיים שנאבקים כדי לקדם את האג'נדה שלהם ואת המחנה הפוליטי שלהם, ומנצלים לשם כך את כלי התקשורת שלהם. זה נכון לטלוויזיה, לרדיו ולעיתונים, זה נכון לעיתונות הפרטית וזה נכון לשידור הציבורי. כל כלי התקשורת המרכזיים בישראל עלו בשבועות האחרונים על מדים - והתגייסו כדי להילחם ברפורמה של לוין".

ליבסקינד. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

ליבסקינד ממשיך ותוקף: "הדיבורים על התגובות לרפורמה בעולם מזכירים לי את הימים שבהם היה מתפוצץ מטען חבלה בתחנת אוטובוס, והקרובים שלי מארה"ב היו מצלצלים בדאגה לשאול אם לא נפגעתי, כי בטלוויזיה רואים תמונות קשות מישראל. העולם הרחב חי ממה שמשדרים לו בתקשורת, וזו משדרת לו שהדמוקרטיה שלנו לפני קריסה ומערכת המשפט עומדת להימחק".

לדברי ליבסקינד, "המצב שבו ממסך הטלוויזיה אפשר להבין שבישראל יש רק אופוזיציה הוא בעיה קשה לדמוקרטיה. המוני עיתונאים איבדו לחלוטין את הבושה. בעיתון 'האר' התקבלה החלטה לכנות את תוכנית לוין "התוכנית להחלשת מערכת המשפט" ונדב אייל פעם עיתונאי והיום פעיל מחאה, הסביר שאסור לקרוא לתוכנית הזו רפורמה כי זו הטיה חיובית".

קלמן ליבסקינד עיתונות כלי תקשורת הרפורמה המשפטית יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד