ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

במעמד השר בן צור המתנדבים שטיפלו בזירת הפיגוע הקשה בשכונת נווה יעקב, נפגשו הערב לתחקור ראשוני

השר הרב יואב בן צור שוחח עם המתנדבים ושיבח את התושיה הגדולה בטיפול באירוע הקשה שניות מעטות לאחר שארע דבר שהביא להצלת חיים ברורה ומיידית של חלק מהפצועים

במעמד השר בן צור המתנדבים שטיפלו בזירת הפיגוע הקשה בשכונת נווה יעקב, נפגשו הערב לתחקור ראשוני
בן צור עם המתנדבים צילום: דוברות איחוד הצלה

במעמד השר הרב יואב בן צור, מתנדבי איחוד הצלה שטיפלו בליל שבת בפיגוע הרצחני בנווה יעקב נפגשו הערב לחקור האירוע וכן לשיחה פתוחה עם יחידת חוסן באיחוד הצלה.

השר הרב יואב בן צור שוחח עם המתנדבים ושיבח את התושיה הגדולה בטיפול באירוע הקשה שניות מעטות לאחר שארע דבר שהביא להצלת חיים ברורה ומיידית של חלק מהפצועים.

בהמשך הערב התקיים תחקור על ידי גורמי המקצוע מאגפי הרפואה והמבצעים באיחוד הצלה וכן ניתן מענה נפשי על ידי יחידת חוסן למתנדבים אשר נחשפו למראות קשות ביותר בזירת הפיגוע הקשה.

השר בן צור, "המראה של יהודים מתבוססים בדמם מחוץ לבית כנסת, מחזיר אותנו לימים אפלים וכואבים של אינתיפאדה רצחנית שעברנו כאן בעיר הבירה. הפיגוע הרצחני שהתרחש בערב שבת בשכונת נווה יעקב זה הפיגוע הקשה ביותר שחוינו בעשור האחרון.

באתי לכאן לחזק את ידכם על הגבורה והנחישות שפעלתם בזירה, אתם סמל ודוגמא למופת לאנשים שמקריבים את חייהם למען הצלת חיים תוך חירוף נפש בכל הזירות הקשות והטראגיות."

באדיבות: דוברות איחוד הצלה

איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד