כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מעצבת הפנים המובילה של בתי היוקרה בישראל

מדור המומלצים שלנו שם את עינו על מעצבת פנים שלא הצלחנו להישאר אדישים לעבודותיה. תפסנו לשיחה את קרן חסון, מעצבת פנים שהגיעה מתחום האמנות והציור, שיוצרת בתי יוקרה מרהיבים, קלאסיים ועוצרי נשימה

מעצבת הפנים המובילה של בתי היוקרה בישראל
עיצוב פנים צילום: חן מייזנר

תחום עיצוב הפנים הוא תחום שמאז ומתמיד מרגש את מדור המומלצים שלנו, ואנחנו תמיד סקרנים לגלות ולמצוא את הכוכבים העולים הבאים.
כשנתקלנו בעבודותיה של המעצבת קרן חסון, לא נותרנו אדישים.
למזלנו, קרן חסון פתחה לנו את ביתה והרי הרשמים.

בתי יוקרה גם למגזר החרדי

אחד מהיתרונות העיקריים לעבודה עם קרן כמעצבת פנים, הוא דווקא למגזר החרדי. כחלק מנסיונה המקצועי, היא מעצבת בתים רבים במגזר ועיצבה בתים לרבנים ידועים. במגזר החרדי הכללים מאוד מוגדרים, ברורים ובעלי חוקיות. "חייבים להכיר את העולם החרדי כשמגיעים לעצב שם בית, יש כללים רבים, אם זה בחדרי השינה, בספריות הקודש או בפינות נטילות הידיים, אני מכירה את התחום ואת המגזר מקרוב ויודעת לבצע את העבודה הטובה ביותר על פי כל הכללים והחוקים של המגזר".

עיצוב אירופאי קלאסי עם נגיעות מודרניות

קרן חסון עובדת עם קהל פרטי כשעיקר עבודתה מתמקדת בבתי יוקרה פרטיים, שם היא יכולה לעצב וליצור חללים קלאסיים ומרשימים בניחוח אירופאי. "אני מתמחה בעיצוב קלאסי-קולוניאלי, כשעיקר העבודה שלי מתמקדת בבתי קרקע פרטיים", היא מספרת לנו. "כשמדובר בבתים כאלה, לרוב התקציבים גבוהים ואני יכולה ליצור חללים יוקרתיים בניחוחות אירופאיים, החל משלב השלד".

"חקרנו, בדקנו ורק אז אנחנו מבצעים"

קרן לרוב מתחילה את הפרוייקט משלב השלד, נמצאת שם לכל אורך התהליך, עד שהיא מביאה את הבית לרמה מוגמרת. התהליך מתחיל כמובן מגיבוש קונספט משותף יחד עם הלקוחות, בחירת סגנון וקדימה יוצאים לדרך!
בתהליך העבודה עצמו, היא מכינה ללקוחות בעצמה את כל תיקי העבודות וביניהן אינסטלציה, גבס, תאורה, נגרות ועוד.
"אני יוצאת יחד עם הלקוחות שלי למסע משותף של בחירת חומרים, ואנחנו בודקים יחד איך כל דבר יראה והאם כל החומרים מתאימים ומתמזגים אחד עם השני", היא מספרת. לאחר מכן, קרן מבצעת הדמיה ריאליסטית של מודל תלת מימדי כדי שהלקוחות יבינו וידעו בדיוק איך יראה החלל והבית שלהם בסופו: "אנחנו לא הולכים אל הלא נודע. חקרנו, בדקנו, ראינו ורק אז אנחנו מבצעים. זאת שיטת העבודה שלי".

צוות מיומן של אנשי מקצוע

קרן בת ה-38 נשואה לרועי ואמא לשלוש בנות. במהלך השנים למדה עיצוב פנים על כל גווניו ועברה השתלמויות פרטניות. אל התחום היא הגיעה מרקע של אמנות: "אני אמנית יוצרת, ומאז ומתמיד בערה בי התשוקה לויזואליה, סטיילינג ונראות", היא מספרת.
כדי להגיע לתוצאות המרשימות, קרן עובדת עם צוות מיומן ורב ניסיון, שעוזר לה להרכיב וליצור את בית החלומות עבור כל אחד.
"אני עובדת עם כל הספקים המובילים בארץ. בחרתי אותם אחד אחד בפינצטה וזה משהו שאני לא מתפשרת עליו.כשמדובר בביצועים לא שגרתיים, יש צורך באנשי מקצוע מיומנים ואיתם אני בוחרת לעבוד. הלקוחות שלי עובדים עם הצוות המקצועי שלי יד ביד, וככה אני יודעת שהם יכולים לבצע את מה שאני מתכננת, ושהכל יצא לפועל בדיוק כמו שאני והלקוחות שלי רוצים".

"פריטים מהקצה השני של העולם עד לפתח הבית"

בנוסף לעיצוב בתים חדשים, קרן מבצעת ומנהלת שיפוצים מאפס לבתים קיימים, תהליך שכולל את כל התכנון, הביצוע עצמו ועד לסיום השיפוץ היא נשארת בתמונה כשהיא מנצחת על כל האספקטים הכרוכים בכך, עד למסירת המפתח. 
לאחר שיפוץ או בנייה של הבית, הלקוח זקוק לריהוט, סניטריה, נגרות ולמעשה כל מה שמלביש את הבית - גם פה קרן דואגת לכל הנדרש ואף יותר מכך. "אני מבצעת ייבוא תכולת בית ללקוחות שלי, אני מתחילה בימים אלה תהליך של ייבוא, מה שמוזיל את העלויות ללקוחות ונותן להם הרבה יותר אפשרויות בחירה. באמצעות ייבוא אישי אפשר לממש כל חלום. התשוקה שלי מביאה אותי לאתר עבור הלקוחות שלי פריטים מהקצה השני של העולם ולהביא אותם עד אליהם. בארץ, לצערנו, ההיצע מצומצם והעלויות גבוהות, ואני מתכוונת לשנות את חוקי המשחק הזה".

היכנסו לדף האינסטגרם של קרן להתרשמות נוספת:
https://www.instagram.com/kerenhasson_interior_designer/

אתר אינטרנט: https://www.kerenhasson.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100069875714368

עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד