כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
החזיק כלי נשק

ימני קיצוני נעצר לאחר שגידל את ילדיו במרתף יין

שישה ילדים בריטיים מתחת לגיל חמש חולצו ממרתף באוסטריה שבו חיו עם גבר שמאמין ב'תורת קונספירציה' ובעל מאגר של אקדחים. הוא תקף עובדים סוציאליים בגז פלפל לאחר שהגיעו לביתו. המשפחה בת שמונה נפשות התגוררה במרתף כבר כמה חודשים

ימני קיצוני נעצר לאחר שגידל את ילדיו במרתף יין
מרתף יין צילום: Pixabay

שישה ילדים בריטים מתחת לגיל חמש נמצאו חיים במרתף יין נטוש באוסטריה, במחבוא לא חוקי עם אוסטרי בן 54 ואשתו בת 40, שניהם אובססיביים לתיאוריות קונספירציה. הילדים התגלו על ידי המשטרה במחבוא הבלתי חוקי בכפר אובריץ באוסטריה תחתית. המשטרה פרצה למקום בעקבות אירוע בו הבעל תקף את אנשי הרווחה באמצעות גז פלפל.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית האיש היה חלק מקבוצת 'רייכסבורגר', קבוצה של ימניים קיצוניים המאמינים שהאימפריה הגרמנית עדיין קיימת כפי שהתקיימה לפני מלחמת העולם השנייה, והמדינה הגרמנית הנוכחית היא לא יותר ממבנה מנהלי.

על פי ההערכות, המשפחה, המורכבת מששת הילדים בגילאי שבעה חודשים עד חמש, התגוררה במרתף במשך מספר חודשים. היו תלונות של תושבים מקומיים מודאגים ששמעו קולות ילדים במהלך השבועות האחרונים, מה שגרם לשירותי הרווחה להתערב. לפי הדיווח בתקשורת המקומית, הילדים לא נכלאו או הוזנחו.

בהודעה מהמשטרה נמסר כי האיש תקף שני עובדים סוציאליים בגז פלפל ביום חמישי האחרון בסביבות השעה 15:00. על פי החשד, האיש התבצר אז בבניין. המשטרה הוזעקה והאיש נעצר מאוחר יותר. כשהשוטרים נכנסו למרתף, הם מצאו את ששת הילדים יחד עם רובים וכלי נשק נוספים. המרתפים שופצו כדי שיהיו בהם דלתות, חלונות, מים, חשמל ומצלמות אבטחה, אך דווח כי "התברואה לא מספקת" והמקום נחשב "לא מתאים לילדים".

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי האיש נעשה אובססיבי יותר ויותר בתיאוריות קונספירציה מאז תחילת המלחמה באוקראינה.

באוסטריה כל הלידות חייבות להירשם על פי חוק ברשויות המקומיות כמו בכל מדינה מערבית, אך לא נמצאו רישומים עבור אף אחד מהילדים. על פי הדיווחים ההורים טוענים שכל חמשת הילדים נולדו בבריטניה.

האיש השתייך לקבוצה של 'רייכסבורגרים' שראשיה נעצרו בגרמניה בסוף השנה שעברה בשל תוכנית לבצע הפיכה אלימה ולהפיל את הממשלה. במהלך החקירה הגרמנית, המשטרה מצאה רשימה של 18 פוליטיקאים, כולל הקנצלר אולף שולץ, שלפי הדיווחים הקבוצה תכננה להוציא להורג.

בריטניה אוסטריה חביות ימני קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד