כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בזירת הפיגוע

נעצר חשוד שתקף ואיים על צוות 'חדשות 13'

נעצר חשוד בתקיפה ואיומים כלפי צוותי תקשורת שדיווחו אמש מזירת הפיגוע שאירע בליל שישי בשכונת נווה יעקב בירושלים. המפכ"ל שוחח הבוקר עם מפקד מחוז ירושלים והנחה למצות את החקירה בנושא

נעצר חשוד שתקף ואיים על צוות 'חדשות 13'
צוות חדשות 13 מותקף הערב צילום: באדיבות המצלם

שוטרים ממחוז ירושלים, עצרו לפני זמן קצר (ראשון) חשוד בתקיפה ואיומים כלפי צוותי תקשורת שדיווחו אמש בזירת הפיגוע שארע בליל שישי בשכונת נווה יעקב בירושלים.

במהלך ההתקהלות, חלק מהמשתתפים התפרעו, צעקו וניסו להפריע לצוותי תקשורת שהיו במקום ובשלב מסוים אף הפרו את הסדר תוך הפלת גדרות. השוטרים שפעלו במקום, הרחיקו את המתפרעים ופעלו למניעת חיכוך ואלימות כלפי צוותי התקשורת, ונפתחה חקירה במשטרה בעקבות המקרה.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד שנעצר (בשנות ה-30 לחייו, תושב צפון ירושלים) איים והתפרע במקום כלפי צוות תקשורת, ולכן הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לאיומים ותקיפה.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו קוראים לציבור להימנע מגילויי בריונות ואלימות מכל סוג שהם, הן כלפי עיתונאים המבצעים את עבודתם בשטח והן כלפי כל אדם אחר"

המעצר הגיע לאחר שמפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי גינה את הפגיעה בצוותי תקשורת המסקרים את האירועים השונים ברחבי הארץ. המפכ"ל שוחח הבוקר עם מפקד מחוז ירושלים והנחה למצות את חקירת אירוע התקיפה של צוות חדשות 13 אמש בשכונת נווה יעקב בירושלים.

המפכ"ל שוחח מוקדם יותר עם העיתונאי אודי סגל וגינה בתוקף את תקיפת צוות החדשות אמש בנווה יעקב. המפכ"ל ציין בשיחה עם סגל כי משטרת ישראל לא תאפשר לאיש למנוע ולשבש סיקור חדשותי בכל מקום ברחבי הארץ.

הפיגוע בנווה יעקב משטרת ירושלים חדשות 13 תקיפת עיתונאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד