כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תקיפות מסתוריות

גבול עיראק-סוריה: מטוסי קרב הפציצו שיירת משאיות

לאחר שחצו את גבולות עיראק לסוריה, מטוסי קרב לא מזוהים הפציצו שיירת משאיות דיווחים על 6 משאיות קירור שהושמדו בעיר אל-בוקמאל בסוריה, כתוצאה מתקיפות אוויריות. כלי הטיס הלא מזוהה שהפציץ את המשאיות ירה בתחילה טילי אזהרה והמתין ליציאת הנהגים מהמכוניות לפני שהפציץ את המשאיות

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: צילום מסך

ערוץ אל-ערביה הסעודי מדווח על שיירת משאיות השייכת למיליציות מקומיות באל-בוקמאל הסורי שהופצצה לאחר שיצאה מהגבול העיראקי. על פי הדיווח, 25 משאיות חצו מגבול עיראק לכיוון סוריה מאיראן.

המשאיות חצו מעבר גבול לא רשמי שבשליטת גדודי חיזבאללה עיראקים, והמטוסים הפציצו אותן מיד עם חציית הגבול העיראקי. כלי הטיס הלא מזוהה שהפציץ את המשאיות ירה בתחילה טילי אזהרה והמתין ליציאת הנהגים מהמכוניות לפני שהפציץ את המשאיות. על פי הדיווח, הפצצת שיירת המשאיות התרחשה בצד הסורי של הגבול עם עיראק.

כלי תקשורת עיראקים דיווחו כי פיצוצים נשמעו ליד העיר אל-קאים במחוז אנבאר שבעיראק. מקור ביטחוני חשף לערוץ הסעודי, כי קולות הפיצוצים נגרמו מהפגזות על רצועת הגבול בין אל-קאים לעיר אל-בוקמאל בסוריה, והוסיף כי טילים נורו לעבר טנקים או מפקדות באזור.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי שלושה פיצוצים אירעו באל-בוקמאל סמוך לגבול סוריה-עיראק, וכי 6 משאיות קירור הושמדו באל-בוקמאל, סוריה, כתוצאה מתקיפות אוויריות. בנוסף דווח, כי מטוס השייך לקואליציה הבינלאומית נגד דאעש טס מעל רצועת הגבול, במקביל לפיצוצים.

גבול סוריה עיראק איראן סוריה עיראק הפצצות בסוריה תקיפה בסוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד