י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נשלח במכולה

בן 15 שיחק מחבואים ומצא את עצמו במדינה אחרת; צפו

בזמן פריקת מכולות מכלי שיט בנגלדשי, צוות בנמל במלזיה היה בהלם לראות נער מבולבל וכחוש יוצא מאחת המכולות. הילד לא דיבר ולא הבין את השפה המקומית. הנער מבנגלדש שיחק עם חברים והסתתר בתוך המכולה ונרדם. הוא בחר להסתתר במכולה ונעל את עצמו בטעות, ולאחר מכן נרדם

בן 15 שיחק מחבואים ומצא את עצמו במדינה אחרת; צפו
הנער יוצא מתוך המכולה צילום: צילום מסך

צעיר בן 15 נעל את עצמו בטעות בתוך מכולה שהיתה מוכנה להישלח באוניה במהלך משחק מחבואים - והתגלה כעבור שבוע במדינה אחרת. הנער מבנגלדש - שזוהה רק בשמו הפרטי, פאהים - שיחק עם חברים בעיר הנמל צ'יטגונג ב-11 בינואר כשהסתתר בתוך המכולה ונרדם, כך דווח ה-India Times. לאחר מכן הועמסה המכולה על ספינה מסחרית למלזיה, שם התגלה הנער שישה ימים לאחר מכן ב-17 בינואר.

"הילד נכנס למכולה, נרדם ומצא את עצמו כאן", אמר שר הפנים של מלזיה, דאטוק סרי סאיפודין לסוכנות הידיעות של מלזיה. ב-17 בינואר, על פיהדיווח, בזמן פריקת מכולות מכלי שיט בנגלדשי, צוות פריקה של הנמל במלזיה היה בהלם לראות ילד מבולבל וכחוש יוצא מאחת המכולות. הילד לא דיבר ולא הבין את השפה המקומית, כך שהתקשורת איתו הייתה בעייתית.

הרשויות, שחשדו כי הוא קורבן של ארגון פשע סחר בבני אדם, הזעיקו מיד את המשטרה. אך התברר שלא מדובר בסחר בבני אדם או בפשע כלשהו, פשוט יום טיפוסי השתבש עבור הילד. פאהים בן ה-15 שיחק מחבואים עם חבריו בצ'יטגונג, בנגלדש. הוא בחר במכולה להסתתר ונעל את עצמו בטעות, ולאחר מכן נרדם.

הילד היה סגור בתוך המכולה במשך 6 ימים צרח לעזרה מתוך המכולה אך קולו לא הגיע לאיש. איך הוא שרד 6 ימים בלי פת לחם או מים, עדיין בגדר תעלומה לכולם. הוא נלקח על ידי אמבולנס ופונה לבית חולים מקומי. ונערכו סידורים לשלוח אותו בחזרה לבנגלדש לאחר שיחלים.

מלזיה בנגלדש מכולה משחק מחבואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד