כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

5 סיבות לפנות לנגר ארונות

בכל בית יש ארונות. יש ארונות מטבח, ארונות בגדים, ארונות אחסון ואינספור סוגים שונים של ארונות. מרבית הזמן אנחנו לא נדרשים להתעסק בהם, אך כאשר אנחנו עוברים בית או מתכננים שיפוץ מגיע הרגע שאנחנו צריכים לבחור האם לרכוש ארון מנגר ארונות או מחנות כמו איקאה, ואז גם מגיע הרגע שאנחנו מבינים שאנחנו לא באמת יודעים מדוע כדאי לפנות דווקא לנגר מומחה ולא פשוט ללכת לחנות הקרובה ולרכוש ארון. בוודאי לא נפתיע אתכם אם נגיד לכם שנגר ארונות מתמחה בבנייה של ארונות. אבל האמת היא שמדובר על איש מקצוע שעושה הרבה יותר מזה, אז המשיכו לקרוא וגלו את הסיבות השונות שבגינן מומלץ לפנות לנגר מומחה ומקצועי

5 סיבות לפנות לנגר ארונות
נגר ארונות צילום: FREEPIK

למה לפנות לנגר ארונות?

עוד לפני שהחלטנו לפנות לבעל מקצוע כדי שיעשה לנו סדר בדברים ניסינו להשיב על השאלה הזו בעצמנו, אבל כל מה שהצלחנו לחשוב עליו זה שנגר ארונות מתמחה בבניה של ארונות ואם אני רוצה לרכוש ארון אז אלך לאיש המקצוע הטוב ביותר. כדי להרחיב את היריעה ולהביא לכם סיבות אמיתיות החלטנו לפנות לאדם שנחשב למומחה בתחום – אייל ברק. אייל הוא נגר מקצועי והוא גם הבעלים של – "איילים נגרות פנים" אשר נחשבת לאחת מנגריות הבוטיק המובילות בישראל וביקשנו ממנו שימנה בעבורנו חמש סיבות מדוע לפנות לנגר ארונות ואלו תשובותיו:

  • איכות התוצרים
    "נגר ארונות מקצועי ומיומן יבחר בקפידה את חומרי הגלם שבהם הוא משתמש וידאג לעבוד עם תוכנית עבודה מדוקדקת. המטרה העיקרית של איש המקצוע היא לספק את המוצר הטוב ביותר שאפשר, ולא רק לסמן וי ולסיים את העבודה. ארונות ורהיטים שנבנים על ידי נגרים מומחים ומקצועיים מחזיקים מעמד שנים ארוכות, וזאת לעומת רהיטים מוכנים שנוטים להתפרק ולהתבלות בפרק זמן קצר יותר".
  • התאמה מלאה לצרכים
    "המחשבה שארון הוא פשוט ארון היא ממש לא מדויקת. נכון שמבחינת התכלית והשימוש כל הארונות הם אותו הדבר ומשמשים לאחסון. אבל אם נסתכל למשל על ארונות מטבח אז נראה כי ישנה חשיבות מכרעת למידת ההתאמה של הארון למטבח הספציפי שבו הוא מוצב. בעת תכנון ארון, נגר הארונות מקפיד על כל הפרטים הקטנים כדי להבטיח שהתוצר הסופי יותאם בצורה מלאה למקום המיועד וזאת כדי להעניק לנו נוחות רבה יותר ולהקל עלינו את השימוש בארון".
  • העבודה לא מסתיימת עד שהלקוח לא מרוצה
    "בעיני העובדה שנגר מקצועי יישאר בתמונה עד שהלקוח יהיה מרוצה ושבע רצון היא היתרון המרכזי שיש בפניה לנגר ארונות. כשקונים ארון מוכן אין לחנות שום אינטרס לסייע לנו מעבר לאחריות המינימלית שמוצעת על אותו ארון, אבל נגר מומחה לא יסתפק רק בלסיים את העבודה אלא הוא ישמור איתנו על קשר כדי לוודא שאנחנו מרוצים. אם לא נהיה מרוצים הוא יגיע כדי לבצע את ההתאמות הנדרשות עד שנהיה מרוצים".
  • המחיר
    "הסעיף הכלכלי הוא מעט טריקי יותר משאר הסעיפים. לא אכנס עכשיו לכך שלנגרים יש ספקים איכותיים לחומרי גלם במחירי עלות, כי בשורה התחתונה המחיר של ארון מוכן כנראה יהיה זול יותר ממחירו של ארון בעבודת יד, אבל אם נבחן את המחיר על פני תקופה ארוכה יותר נראה כי התמורה שלנו גבוהה יותר, ומתפרסת על פני משך זמן רב יותר, כאשר אנחנו בוחרים בארון מנגר ארונות".
  • המגוון
    "נגיד שאנחנו הולכים לחנות רהיטים כדי לבחור ארון חדש. במצב כזה אנחנו תלויים בהיצע הקיים בחנות, או אם יש לנו מזל אז בהיצע הקטלוגי שלהם. לעומת זאת הנגר יכול לעצב לנו כל סוג ארון שאנחנו רוצים. זה אולי נשמע פשטני וטריוויאלי, אבל העובדה שהמגוון של נגר ארונות הוא בלתי נגמר היא אחת הסיבות המובילות שבגינן אנשים בוחרים לעבוד עם נגר ולא לרכוש אורן מהחנות".

נגר ארונות – איש מקצוע לכל מטרה

כפי שאפשר לראות מהסיבות שמנינו שבגינן כדאי לפנות לנגר ארונות, נגר ארונות מקצועי הוא כזה שיודע לספק מגוון רחב של פתרונות והוא עושה את כל המאמצים כדי שהלקוח יהיה מרוצה. מדובר על איש מקצוע שצריך להיות מסוגל להביט על החלל ולהתחשב באלמנטים קיימים, אך באותה הנשימה הוא צריך לספק פתרונות קונקרטיים ויצירתיים לבעיות הרלוונטיות. חלק מנגרי הארונות מספקים שירותים נוספים מלבד בניית ארונות, שירותים כמו בנייה ותכנון של רהיטים ויש כאלו שגם יספקו לכם שירותי בנייה של מטבחים בכללותם. חשוב מאוד לברר עם איש המקצוע לפני תחילת העבודה לגבי הניסיון שלו ולבקש ממנו שיראה לכם עבודות לדוגמה שהוא ביצע.

אנחנו מקווים שהמאמר עזר לכם להבין את נושא נגר הארונות בצורה מעמיקה יותר כפי שהוא עזר לנו. רצינו להודות לאייל ברק על השיחה המעניינת ולהזכיר לכם שיש לנו עוד המון טיפים ומידע מקצועי מפי מיטב המומחים ואנשי המקצוע בארצנו .

נגר ארונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד