כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נפש שמחה בגוף בריא

מכבי שירותי בריאות קיימה ערב לחברות מכבי בבני ברק

כ-200 חברות מכבי השתתפו באירוע "הכח שבך" ביוזמת מכבי שירותי בריאות בעיר בני ברק. לאורך הערב, נשאה דברים סגנית מנהל מרחב בני ברק במכבי, גב' פייגי מרנשטיין, על שירותי הבריאות של מכבי וחשיבות קידום הבריאות בקרב נשים. כמו כן, נשא דברי חיזוק לרגל הילולת הצדיק סידנא בבא סאלי זיע"א הרב ליאור גלזר שליט"א, וכן נכדת הצדיק הגב' מיכל אוחנה שיתפה בסיפורים מפעימים מבית סבא. בנוסף, נערכה תוכנית שירה וקצב עם האמנית יעל כליפא. חברות מכבי הודו להנהלת המרחב על הפעילות המעצימה והמרגשת

מכבי שירותי בריאות קיימה ערב  לחברות מכבי בבני ברק
הרב גלזר באירוע צילום: יח"צ

מכבי ממשיכה להוביל יוזמות לטובת הקהילה במטרה לקדם בריאות ולשפר את איכות החיים. כחלק מפעילות זו, קיימה מכבי פעילות בהתאמה לאוכלוסייה, שבה שולבו תכנים ייחודיים על הילולת הצדיק סידנא בבא סאלי זיע"א. בערב המיוחד נכחו כ-200 חברות מכבי תושבות בני ברק, שנהנו מהפעילות והודו להנהלת המרחב במכבי על היוזמה הברוכה.

במהלך האירוע, אותו הנחתה בטוב טעם הגב' הניה שוחט, נשא דברים הרב ליאור גלזר שליט"א, שהעביר דברי חיזוק כובשי לבבות לרגל ההילולא. בנוסף, נכדת הצדיק הגב' מיכל אוחנה שיתפה את הנוכחות בסיפורים מפעימים מבית סבא על חייו ופעילותו של הצדיק. הדברים ריגשו את המשתתפות והעצימו את תחושת החיזוק והחיבור למורשת הערכית שהותיר אחריו. כמו כן, בערב המיוחד התקיימה גם תוכנית אמנותית של שירה וקצב עם האמנית יעל כליפא, שסחפה את המשתתפות והכניסה את כולן לקצב.

במהלך הערב נשאה דברים סגנית מנהל מרחב בני ברק, גב' פייגי מרנשטיין, שהציגה את שירותי הבריאות של מכבי בבני ברק ואת הפריסה הרחבה לטובת המשפחות. היא הדגישה את המחויבות של מכבי לבריאות המשפחה, וכחלק מכך את הפנייה הישירה לנשים שהן "שרות הבריאות" של המשפחה המקבלות את ההחלטות בנוגע לבריאות הילדים.

ערב הבריאות המיוחד הינו חלק משלל יוזמות שמקדמת מכבי לטובת החברים בעיר בני ברק, וזאת לצד העשייה השוטפת שמספקת שירותי בריאות מתקדמים ונגישים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במכבי רואים בפעילויות מסוג זה חשיבות רבה בהיותן חלק מהעשייה הכוללת וממעטפת השירותים הניתנים על ידי מיטב המומחים.

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "פעילות זו מצטרפת למכלול השירותים של מכבי לטובת תושבי העיר. אנו רואים חשיבות גדולה ביוזמות המקדמות בריאות בקרב התושבים, וכן פועלים לספק מעטפת העוסקת בהיבטים מניעתיים המעלים את המודעות לשמירה על אורח חיים בריא. כמובן שבמקביל נמשיך כל העת לספק לחברים את מיטב השירותים בסטנדרט הגבוה ביותר".   

מכבי שירותי בריאות הרב ליאור גלזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד