כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תחום מסקרן

"הזהב השחור": החרדים שעושים כסף ממסחר בנפט

אחד מתחומי ההשקעה המסקרנים ביותר הינו מסחר בנפט, הממחיש לנו כיצד באמצעות הסמארטפון והמחשב ניתן לסחור כיום בשווקים נדירים בכל רחבי העולם ולהרוויח דרכם בגדול • כל מה שצריך לדעת על ההזדמנויות הרבות שמציע ענף ה"זהב השחור" והכדאיות להשקעה בשוק ההון

"הזהב השחור": החרדים שעושים כסף ממסחר בנפט
חבית נפט צילום: unsplash

מאז פלטפורמות המסחר פרצו לחיינו, מוצאים עצמם רבים סוחרים באפיקי השקעה מפתיעים במיוחד בשווקים מכל רחבי העולם. זאת באמצעות מספר פעולות פשוטות דרך המחשב הנייד או המכשיר הסלולרי אשר ברשותם.

גם במגזר החרדי נרשמת היענות עצומה כאשר רבים כבר מתמחים בהשקעות באמצעות הכלים הדיגיטליים.

אחד מתחומי ההשקעה המניבים והמסקרנים ביותר הינו מסחר בנפט, כאשר מעקב אחרי התמורות בשוק זה, לרבות מחירי החביות המשתנים, מספק הזדמנויות עסקיות רבות, כפי שנפרט להלן.


מסחר בנפט • פיקסביי

שוק שמגלגל טריליונים

עד למאה ה-19 מציאת נפט התקבלה באכזבה משום שהוא נמצא בדרך-כלל במסגרת חיפוש אחר מקורות מים. כיום, מדובר בשוק המגלגל עסקאות בשווי טריליוני דולרים בשנה(!) כשהוא עומד במקום הראשון בטבלת הסחורות המעורבות בסחר הבינלאומי.

כיום נסחרים שני סוגים עיקריים של נפט גולמי: האחד, מסוג (WTI (Western Texas Intermediate המכונה "מתוק" בשל הניצול הגבוה שלו לייצור דלקים שונים. האחר, מסוג Brent נשאב מתוך קרקעית הים הצפוני. על-אף ההשפעה הרבה של מחירי הנפט מסוג זה על רמות המחירים של התזקיקים השונים במדינות רבות בעולם (בהן ישראל), הנפט מסוג Brent מהווה כאחוז אחד מסך צריכת הנפט העולמית.

כסף מזוקק

כאמור, ענף הסחר המקוון מאפשר לנו כיום לסחור בשווקים שבעבר לא היה עולה על קצה דעתנו כי נוכל להיות פעילים בהם. בזירת המסחר של קולמקס ישראל, תיהנו ממערכת מסחר מהמתקדמות ביותר בעולם, המעניקה לכם הזדמנות פז לסחור ב"זהב השחור" וכן במאות נכסים ומניות בעולם, לצד סט כלים רחב והסבר מפורט הניתנים בתוך האפליקציה והאתר וכן על ידי הדרכה אישית מקצועית מטעם החברה המלווה אתכם לאורך כל התהליך ומסייעת לכם ללמוד את שלל הפונקציות השונות, מושגי יסוד בענף ההשקעות, קריאת גרפים ומדדים ועוד. כמו כן בקולמקס ישראל ישנו חדר מסחר פעיל בכל שעות היממה ,כל זאת בעמלות מסחר נמוכות שמסייעות למקסם את פוטנציאל הרווח בעסקאות.

לשם המחשה, עלות קנייה של כ-2$ לחבית בבנק, מגיעה לסכום של 4$ לעסקה (לרבות קניה ומכירה של החבית). לעומת זאת בקולמקס ישראל סך כל עלות העסקה מגיע עד 3 סנט לחבית, שזהו הפרש של 200% בעלויות הקניה והמכירה. במידה והלקוח מבצע מספר רב של פעולות, ההפרש מגיע למאות ואפילו אלפי דולרים בשנה. כמובן עם תלות בפעילות הלקוח.

ללמוד להשקיע בלי להסתכן

חוששים להתחיל להשקיע? בקולמקס אופציה של פתיחת חשבון דמו, בו אתם מקבלים כסף וירטואלי להתנסות בעולם המסחר ובכך לערוך ניסוי על "יבש", בלי לסכן כסף אמיתי. לאחר שהתנסתם והפכתם למבינים, תוכלו לגשת לדבר האמיתי ולהשקיע מתוך ניסיון, בדרך למינוף כספי משמעותי.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים לזירת המסחר המובילה בישראל>>>

* הפעילות בזירה דורשת מיומנות, ידע והבנת הסיכונים ואינה מתאימה לכל אדם | פעילות ממונפת כרוכה בסיכון ממשי של אובדן מלוא כספי ההשקעה בתוך זמן קצר | החברה המפעילה זירה זו פועלת כצד נגדי לעסקאות איתך, ולכן היא המוכרת כשאתה קונה והיא הקונה כשאתה מוכר | שיעור הלקוחות המפסידים כסף בזירה בהתאם לדוח השנתי האחרון שהגישה החברה לרשות הוא 81.5% מסך כלל הלקוחות הפעילים



נפט קולמקס ישראל מניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!