כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לרגל 'היום הבהיר'

רבבות החלטות טובות הודבקו על הקיר

תיעוד מרהיב: רבבות תלמידי מוסדות חב"ד מכל רחבי הארץ שנוהרים בימים אלה לכפר חב"ד לשרשרת אירועים מיוחדים לרגל 'היום הבהיר' יו"ד שבט, הדביקו החלטה אישית על 'קיר ההחלטות הטובות' שהוצב בסמוך להעתק בית המדרש של הרבי מליובאוויטש 770

רבבות החלטות טובות הודבקו על הקיר
הקיר בכפר חב"ד צילום: עקיבא שטיינברגר

בימים אלה נוהרים רבבות תלמידי מוסדות חב"ד מכל רחבי הארץ לכפר חב"ד, שם נערכים שרשרת אירועים מיוחדים לרגל מה שמכונה בחב"ד 'היום הבהיר' יו"ד שבט - יום הילולת כ"ק אדמו"ר הריי"צ זי"ע (הרבי הקודם) ויום קבלת ההנהגה של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע. האירועים נערכים מידי יום, במשך שבוע וחצי, על ידי רשת החינוך של חב"ד 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', ובכל יום מבקרים שם תלמידות ותלמידות, בימים נפרדים, מאיזורים שונים ברחבי הארץ.

התלמידים מבקרים בבניין 770, העתק בית המדרש של הרבי מליובאוויטש בניו יורק, שם נושאים תפילה, נותנים צדקה, כותבים מכתב אישי שנשלח לציונו הק' של הרבי, שומעים דברי תורה וחסידות וכותבים מכתב אישי של קבלת החלטה טובה.

את המכתב, מדביקים הילדים בקיר ענק, 'קיר החלטות טובות', שהוצב בסמוך לבית 770 בליבו של הכפר. הצצה על רבבות המכתבים, מרגשת: "מקבל על עצמי לתת יותר צדקה", "אתחזק בתפילה בכוונה", "אתנהג יפה יותר לאחים שלי", "אקפיד על כיבוד הורים", "אוסיף במצוות אהבת ישראל", ועוד החלטות רבות שמקיפות את מעגל החיים.

מרכז הביקור בכפר חב"ד, הוא השתתפות באירוע ענק באוהל ענק ומפואר שהוקם למרגלות בית 770, שם נהנים התלמידים מתכנית חסידית, עשירה, חינוכית ומגוונת.

כפר חב"ד הרבי מליובאוויטש מצוות מעשים טובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד