כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בעקבות הפרסום המביך

קריאה להתפטרותו של אבי חימי: "חשיפה מזעזעת"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קורא להתפטרותו של יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי עוד הערב בעקבות טענות למעשה חמור שעשה. חימי עומד במרכז ההתנגדות לרפורמה המשפטית שמובילה הממשלה

קריאה להתפטרותו של אבי חימי: "חשיפה מזעזעת"
אבי חימי צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בעקבות טענות למעשה חמור שעשה יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי קריאות הערב במערכת הפוליטית להתפטרותו המיידית. הערב חשפה העיתונאית אילה חסון ב'חדשות 13' טענות שמגובות בתיעודים למעשה חמור שביצע עוה"ד אבי חימי. 

חימי עומד בשבועות האחרונים בראש החץ בהפגנות השמאל נגד הרפורמה במערכת המשפט, ואף נשא דברים בהפגנות בתל אביב והופיע באולפנים, חימי זכה לשבחים מחוגי השמאל, כדוגמת 'מנהיג', לצד כתבת ענק בעיתון 'הארץ'. לאחרונה הודיע כי לא יתמודד על כהונה נוספת כראש הלשכה, בבחירות שייערכו ביוני הקרוב ויתכן כי כעת הפאזל מתחבר ומסביר את החלטתו שלא להתמודד ואת חצית המחנות מימין לשמאל.

בתגובה לפרסום ב'חדשות 13', אמר חימי: "פרסום זה הינו חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. פעם נוספת אנחנו עדים לדרך המסוכנת שבה פוליטיקאים נואשים פועלים ללא גבולות על מנת לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם". 

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב הערב לפרסום ואמר: "החשיפה המזעזעת של אילה חסון הערב על ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי מחייבת אותו להודיע באופן מיידי על התפטרותו. חימי שלקח על עצמו בשבועות האחרונים את תפקיד מטיף המוסר הלאומי, צריך לערוך עם עצמו חשבון נפש עמוק - וכצעד ראשון, כאמור, להודיע לאלתר על התפטרות מתפקידו".

עו"ד אבי חימי לשכת עורכי הדין אילה חסון יריב לוין איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד