כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מח"ש חוקרת

מחדל: הנחקר יצא לשירותים וזה מה שגילה שם

אזרח שהגיע לחקירה בתחנת משטרה נכנס לשירותים ומצא נשק שהותיר אחד מקציני התחנה וגנב אותו אל מחוץ לתחנה. האיש עצור ומח"ש פתחה בחקירה נגד הקצין שהפקיר לכאורה את נשקו

מחדל: הנחקר יצא לשירותים וזה מה שגילה שם
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מחדל חמור התרחש אתמול (שני) בתחנת משטרת זבולון שבמחוז חוף. אדם שהגיע לחקירה בתחנה יצא להפסקת שירותים עד לתחילת חקירתו, שם גילה לתדהמתו כלי נשק שאותו הפקיר לכאורה קצין משטרה המשרת בתחנה. האזרח גנב את כלי הנשק והצליח להחביאו מחוץ לתחנה.

כעבור דקות נחשפה היעלמות הנשק והאיש שנלחץ מהכוחות המיוחדים שהוזעקו למקום וסגרו על התחנה, מיהר והודה בגניבה והביא את כלי הנשק מהמקום שבו הטמין אותו. במחלקה לחקירות שוטרים פתחו בחקירה נגד קצין המשטרה בגין הפקרת נשק לכאורה. 

מיד לאחר סיום התקרית והשבת הנשק חזר האיש לחקירה אליה זומן. בעקבות האירוע נעצר החשוד והובא לבית משפט השלום בקריות ששחרר אותו, אולם עיכב את ביצוע השחרור נוכח ערר שהגישה המשטרה.

כאמור בעקבות ערר המשטרה בית המשפט המחוזי ביטל את החלטת בית משפט השלום והאריך את מעצרו של החשוד עד למחר (רביעי). עורך הדין תומר נוה, פרקליטו של החשוד מסר בתגובה כי "מדובר באירוע הנחקר על ידי המחלקה לחקירת שוטרים, עם סיום הבדיקה יועבר הנושא לעיון הגורמים המוסמכים".

ממשטרת ישראל נמסר: "בהמשך לדיווח של שוטר המשרת בתחנת זבולון על כך ששכח את נשקו האישי בשירותים בתחנת המשטרה, המשטרה פתחה בחקירה. החשוד במעשה נעצר אתמול, והוביל את השוטרים למקום הימצאו של הנשק. בעקבות האירוע, מונה קצין בודק לבדיקת נסיבות המקרה".

כלי נשק נשק גנוב גניבת נשק תחנת משטרה זבולון שירותים המחלקה לחקירת שוטרים מחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד