כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לא חושש מהתקשורת?

שופט העליון הטיל פצצה בשידור: "אני בעד"

צריך כיום אומץ רב להתייצב נגד המיינסטרים התקשורתי ויש מי שעושה זאת בגבורה ללא חת ומורא. השופט בדימוס יעקב טירקל גילה בראיון רדיופוני כי הוא תומך ברפורמה המשפטית ולא היה משנה בה דבר

שופט העליון הטיל פצצה בשידור: "אני בעד"
השופט בדימוס יעקב טירקל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הקול קול יעקב: בעוד התקשורת הישראלית לא אובייקטיבית ונוטלת צד מובהק נגד הרפורמה המשפטית תוך ניהול קמפיין נרחב מעל גבי העיתונות הכתובה והמשודרת כולל עידוד ההפגנות וניפוח הצלחתן וכמות המשתתפים בהן, שופט בית המשפט העליון לשעבר מפתיע ומודיע על תמיכה ברפורמה המשפטית שמקדם שר המשפטים יריב לוין וקורא שלא לשנות בו אף לא פסיק.

שופט בית המשפט העליון לשעבר יעקב טירקל התראיין אמש (שני) ליעקב ברדוגו ברדיו 'גלי ישראל' וגילה כי הוא "בעד העברת הרפורמה המשפטית".

לדבריו, "לא הייתי משנה דבר בחקיקה, הייתי מעביר את הרפורמה ונראה איך זה עובד". זאת בניגוד לחלקים באופוזיציה שקוראים לנתניהו ולוין לשבת סביב שולחן אחד ולנסות להגיע לפשרות והסכמות על חלק מהנושאים שבמחלוקת.
טירקל בשבתו על כס השיפוט. צילום: הדס פרוש, פלאש 90.
ברדוגו ניסה להבין את כוונת דבריו ושאל: "אתה בעד חקיקת כל ארבעת הסעיפים ברפורמה ואז נבחן אותה בעוד שנתיים?". השופט טירקל השיב: "נכון. אני בהחלט חושב שזו הדרך הכי בטוחה".
בתגובה הזהיר אותו המגיש יעקב ברדוגו: "צפה להתקפה מצד חבריך שרואים בזה סכנה לדמוקרטיה". טירקל הגיב ואמר: "אני לא רואה בזה סכנה לדמוקרטיה. צריך לעשות דברים בזהירות ונקוה לטוב".
הרפורמה המשפטית יעקב טירקל גלי ישראל יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד