כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רצח הרב רקסין: 50 אלף דולר ללוכד הרוצחים

הקהילה היהודית במיאמי נחלצת לסייע למשטרה המקומית באיתור שני רוצחיו של הרב יוסף רקסין ז"ל, שנורה בדרכו לתפילת שחרית של שבת, ונפטר בבית החולים ג'קסון ממוריאל • מי שיביא מידע שיסייע ללכידת הרוצחים - יקבל פרס של 50 אלף דולר • במשטרה מעריכים: מדובר בשוד שהשתבש ולא בפשע שנאה

צילום אילוסטרציה: ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock

בקהילה היהודית במיאמי, החליטו לסייע באיתור רוצחי הרב יוסף רקסין ז"ל, ויזמו הענקת סכום של 50 אלף דולר לאדם שיעביר מידע שיסייע בלכידת שני רוצחיו.

כזכור, בשבת האחרונה, הרב יוסף רקסין ז"ל שהה אצל בתו במיאמי בדרום מזרח פלורידה בארה"ב לרגל חופשה. בעת שעשה את דרכו לבית הכנסת חב"ד בעיר לתפילת שחרית, הוא נורה על ידי שני אלמונים, נפצע אנושות והובהל במסוק לבית החולים ג'קסון ממוריאל - שם נפטר מפצעיו.

על פי הדיווח ברשת NBC, המקרה אירע סמוך לשעה 9:00 בבוקר שבת. הרב רקסין צעד רגלית ברחוב 800 על ne175 בעיר, שני צעירים ירו לעבר הרב ונמלטו, אחד רגלית והשני באמצעות אופניים.

במשטרת מיאמי ביץ' נפתחה מיד חקירה, אולם בשלב זה אין תיאור מדוייק של היורים, וגם טרם ברור האם הירי הוא על רקע היותו יהודי. הפרטים הידועים עד כה על שני החשודים, כי הם ממוצא אפריקאי, אך לא מעבר לכך. לדברי המשטרה, התקבל תיאור אמין של החשודים – מה שצפוי לסייע בתפיסתם.

דוברת המשטרה במיאמי טענה, כי ככל הנראה לא מדובר באירוע על רקע שנאת יהודים: "בשלב זה אין כל אינדיקציה לכך שמדובר בפשע שנאה", במשטרה מעריכים כי מדובר בשוד שהסתבך. הודעה דומה לזו נמסרה על ידי דוברת ארגון הליגה נגד השמצה.

כאמור, בקהילה היהודית החליטו לעשות מעשה ולקדם את החקירה, ולשם כך יזמו שם הענקת סכום של 50 אלף דולר לאדם שיעביר מידע שיסייע בסופו של דבר בלכידת שני הרוצחים.
מיאמי יוסף רקסין רצח פרס כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד