כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חנות חדשה בבני ברק: ז'קט ב-349 ₪ בכל חנויות בגיר

לרגל פתיחת חנות חדשה בבני ברק יוצאת 'בגיר' במבצע ענק - הנחה של יותר מ-60% על מגוון ז'קטים • אינפורמטיבי

חנות חדשה בבני ברק: ז'קט ב-349 ₪ בכל חנויות בגיר

לקראת פתיחת חנות חדשה בבני ברק, רשת אופנת הגברים המובילה במגזר החרדי, יוצאת במבצע קיץ אופנתי ומודיעה על הנחה של למעלה מ60% על מגוון ז'קטים ובלייזרים שימכרו ב-349 ₪ בלבד, במקום המחיר המקורי שעומד על 899 ₪.

כאמור המבצע המיוחד הוא לרגל התרחבות הרשת, והשקת חנות חדשה בבני ברק שתיערך באמצע חודש אב. החנות החדשה שממוקמת במרכז בני ברק (רבי עקיבא 55), מתאפיינת במגוון רחב של פרטי לבוש באיכות המפורסמת של בגיר, המיועדים לאברכים, תלמידי ישיבות ותכלול גם מחלקת הלבשה חסידית איכותית..

הז'קטים והבלייזרים האיכותיים, שיימכרו במחיר מבצע משתלם במיוחד, הינם חלק מקולקציית הקיץ של בגיר, שבנויה מפריטי לבוש אופנתיים העומדים בסטנדרטים בינלאומיים מובילים. הקולקציה מורכבת מפריטים מחויטים לצד פריטים צעירים ורעננים. הבגדים של חברת האופנה 'בגיר' הם בגדי האופנה היחידים בעולם שמיוצרים תוך הקפדה על כך שהמוצרים כולם ייצאו ללא כל חשש שעטנז, ועוברים את הבדיקות הקפדניות של רב החברה הרב נויימן.

חיים רייך מנכ"ל בגיר אומר כי: "המבצע הנוכחי, ופתיחת חנות המיועדת בפרט לציבור החרדי, על כל גווניו, מדגישים את המחויבות של 'בגיר' לאיכות מוקפדת ומחירים משתלמים לצד אופנתיות, רעננות ועדכניות גם בביגוד המותאם לציבור החרדי. 'בגיר' רואה חשיבות עליונה, בנתינת מענה הולם למגזר החרדי גם ברמת השירות וגם ברמת פיתוח מוצרים".
התרחבות בגיר רשת חליפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד