כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"יוזמה פרטית"

פעיל הליכוד בקמפיין: "ביבי אל תעשה מאיתנו צחוק"

חבר מרכז הליכוד, מאיר כהן שיזם קמפיין נגד ראש הממשלה נתניהו מבהיר: "זו יוזמה פרטית שלי ואף אחד לא מאחוריי". הוא מעביר מסר לנתניהו: "הפעם אני לא ארוץ אחריו ולא אצביע ליכוד"

פעיל הליכוד בקמפיין: "ביבי אל תעשה מאיתנו צחוק"
בישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פעיל הליכוד וחבר מרכז במפלגה, מאיר כהן מפרסם בימים האחרונים כרזות בעיתונים הגדולים במדינה, נגד יו"ר מפלגתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו. בכרזות נכתב בין היתר, "ביבי הבטחת? תקיים! אמסלם זוכר?".

כהן מסביר בשיחה עם 'חדשות 12' על מניעיו וטוען: "זו יוזמה פרטית שלי ואף אחד לא מאחוריי. חושבים שיש מישהו מאחוריי, אבל אני בן אדם פרטי לחלוטין שהערך העליון שלו בחיים מאז ומתמיד זו מדינת ישראל". 

הוא מגדיר את עצמו כ'ביביסט גאה' אבל מבהיר שהוא אינו "פנאט בלי מחשבה עם הראש בקיר. אני בא ואומר: ׳ביבי, אני שלך, אבל אתה לא תעשה מאיתנו צחוק׳. אתה תקיים את כל ההבטחות שלך".

לשאלה האם הוא לא מאמין שנתניהו יקיים את הבטחותיו הוא משיב: "אני לא יודע. למען הסר ספק אני בא ואומר לו - אנחנו לא שכירי חרב. אנחנו נחותים משכירי חרב, עושים את העבודה, לא מקבלים על זה כלום ואף אחד לא שם עלינו אחר-כך".

כהן מוסיף ואומר: "לא ייתכן שהשכבות החלשות תמיד סובלות. לא ייתכן שהעשירים שיש להם לוביסטים וקשרים יודעים לקבל את מה שהם צריכים. המסכנים שהם הצבא שלו לא מקבלים את המינימום שהוא הבטיח, הם לא ביקשו. הוא הבטיח הקפאה של המשכנתאות - תקפיא, הוא הבטיח ביטחון אישי - תטפל. הוא הבטיח הקפאה של מחירי הארנונה - תטפל".

"אתה לעגת ללפיד, לבנט והליצנים שם על יוקר המחיה - תטפל. דיברת על מחירי הדיור שהם נקודה כואבת - תטפל. הבטחת חוק חינוך חינם מ-0-3 - תטפל. הבטחת הורדה של מחירי החשמל, הדלק והמים - תטפל. הבטחת הגדלה של נקודות הזיכוי והורדת מס הכנסה - תטפל. אל תטפל ותחשוב יום אחרי ששכחנו. הפעם אנחנו לא שוכחים לך".

כהן מסביר את תזמון הקמפיין: "במשך 4 מערכות בחירות נתניהו לא הצליח להרכיב ממשלה והפעם יצאנו בכל הכוח, עלינו בצפון תל אביב, ברחביה ובקיסריה. עלינו עם הרגליים שלנו 100 פעמים כדי להוריד זקנים שלא רצו להצביע לו, אמרו שאתה ׳שקרן׳ והתחננו אליהם שיצביעו לו. הצלחנו להביא אותם לקלפי. אז מה אנחנו? סמרטוטים? יום אחרי אנחנו צריכים ללכת הביתה. אז אל תוציא אותנו טמבלים ושקרנים, תטפל בהם. הם לא ביקשו ממך כלום, אתה הבטחת".

לדבריו, "אם מתוך 100 הבטחות, הוא יקיים 10 ובגלל הקמפיין הזה, הוא יקיים עוד 4 - זה השכר שלי בעולם הזה. זה מה שיגרום לי הכי אושר בעולם".

פעיל הליכוד טוען שהוא לא ימשיך ללכת אחרי נתניהו בכל מצב: "אין מצב. אני לא סופר אותו ולא סופר אף אחד. יש לי את הראש שלי, אף אחד לא יקנה אותי בכלום ואני אגיד כל מה שאני חושב. הפעם אני לא ארוץ אחריו ולא אצביע ליכוד. אין יותר. ולא רק אני, זה צבא שלם של אנשים. נמאס - אין יותר, ביבי לא ידאג יותר לביבי. הוא ידאג לעם ישראל ולשכבות החלשות".

כהן חושף כי, "יש פה עוד משהו סמוי שזו הייתה כוונתי. לא ייתכן שכל איש ציבור יקבל את הבמה בטלוויזיה, ברדיו, בעיתון - ידבר גבוהות והבטחות, ודקה אחרי הוא בעצמו שכח. נגמר. נזכיר לכם כל מה שאמרתם. הם כבר לא מפחדים כי הם יודעים שכולם שוכחים את זה דקה אחרי״.

הוא התייחס בשיחה לעובדה שח"כ אמסלם לא קיבל שום תפקיד: "לעגו לאמסלם בארץ נהדרת שהוא מדבר עם הידיים, אבל הוא האינטליגנט הכי גדול מכל 120 חברי הכנסת. אל תברחו מהמהות, תתייחסו לנושאים שהוא מדבר עליהם ולא איך הוא אומר אותם. להביא בוחרים זה בסדר, אבל כשמרכיבים ממשלה זה כבר לא בסדר?".

הוא הבטיח כי יעשה את כל המאמצים הנדרשים על מנת שאמסלם יקבל תפקיד: "לא אישן ולא אשקוט עד שהעוול יתוקן. לא יכול לסבול את העיוותים ואת חוסר הצדק. זה שהוא מנסה לעשות משטר ושלטון מלכותי - זה לא יעזור לו. בבן הפרזיט שלו יאיר, נטפל אחר-כך ונלמד אותו איך מתנהגים. אבל אני מאוד דואג שפרזיט שהוא במקרה הבן של ראש הממשלה משפיע עליו".

 

 

 

בנימין נתניהו קמפיין פעילי ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד