כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מי בדה את הסיפור

הורים נטשו תינוק בנתב"ג? "לא היה אירוע כזה"

שעות אחרי שדווח על אודות זוג בלגי שנטשו תינוק בנתב"ג לאחר שמיהרו לטיסה וגילו כי היו צריכים לרכוש כרטיס עלייה למטוס גם עבור תינוקם. במשטרה מכחישים את המקרה 

הורים נטשו תינוק בנתב"ג? "לא היה אירוע כזה"
התינוק בנתב"ג צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

השארת התינוק בסלקל בעמדת הצ'ק אין בנתב"ג לא היה ולא נברא. כך עולה מהבהרה שמפרסמת הערב המשטרה.

מוקדם יותר היום (שלישי) דווח על הודות זוג אזרחי בלגיה שהגיעו יחד עם תינוקם לשדה התעופה בן גוריון כדי להמריא לבריסל בירת בלגיה. אולם כאשר החלו לעבור את הצ'ק אין הבהירו להם בדלפק כי גם עבור התינוק צריך היה לרכוש כרטיס טיסה, אך הזוג עמד על סירובו לשלם עבור כרטיס לתינוק ועורר מהומה במקום.

הפרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, כתבה זו מכילה מדיה שטרם הצלחנו לאתר את בעליה. במידה ואתם עומדים מאחורי הצילום, הנכם מתבקשים ליצור איתנו קשר במייל: [email protected].

הזוג הבלגי החליט לבסוף להשאיר את התינוק בעגלתו, והמשיך לכיוון עמדות הדרכונים. לאחר שהבחינו בדבר, מיהרו דיילים שהיו במקום לקרוא לאנשי משטרת נתב"ג שמצאו את ההורים בדרכם לטיסה ועצרו אותם לחקירה, יחד עם התינוק.

מנהלת התחנה של חברת התעופה 'ראיינאייר' בנתב"ג סיפרה: "כל העובדים היו בהלם, לא נתקלנו בדבר כזה אף פעם. לא האמנו למה שאנחנו רואים".

מנתב"ג נמסר בתגובה: "בכדי להעמיד דברים על דיוקם. זוג עם תינוק בעלי דרכון בלגי הגיעו לטיסה של ריינאייר בטרמינל 1 ללא כרטיס טיסה לתינוק. הזוג גם הגיע באיחור לטיסה לאחר סגירת דלפקי הצק אין של הטיסה. הזוג השאיר את הסל קל עם התינוק ורצה לעלות לכיוון הבידוק הביטחוני שבטרמינל 1 כדי להגיע לגייט היציאה לטיסה".

עוד נמסר כי "אחראית המשמרת של שרותי הקרקע QAS החזירה את הזוג לדלפקי הטיסה כדי לקחת את התינוק. והזמינה משטרה ואיש ביטחון.
הזוג לקח את התינוק".

בדוברות המשטרה מכחישים הערב את האירוע בהודעה לתקשורת: "במענה לפניות כתבים לגבי ידיעה שפורסמה על כך שהורים שכחו תינוק בנתב"ג. מבדיקה שנערכה לא היה ארוע כזה וכי מדובר בזווית צילום שבה ההורים ששהו ע"י התינוק לא נראים בה".

 

שכחת ילדים תינוק נשכח עגלת תינוק נתב"ג שדה התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד