כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"שתי נשים צדיקות בסדום"

פרקליט הצמרת על פרשת חימי: "בסוף הבלון מתפוצץ"

"כל ארגוני השמאל "שוחרי זכויות האדם" נשענים על משענת קנה רצוץ, אבי חימי המנהיג הגדול שלהם? הוא המנהיג שלהם נגד הרפורמה?". כך תוקף עוה"ד הוותיק ציון אמיר את מארגני המחאות נגד הרפורמה המשפטית ומוסיף: "יריב לוין, אדם שלא דבק בו כל רבב, אידיאולוג מנומק, שקט ועם קור רוח"

פרקליט הצמרת על פרשת חימי: "בסוף הבלון מתפוצץ"
ציון אמיר ואבי חימי צילום: פלאש 90

עורך הדין ציון אמיר מבכירי ותיקי הפרקליטים בישראל התייחס לפרשת אבי חימי שחשפה אילה חסון ב'חדשות 13' ואמר: "שומו שמיים, ההתנהלות הזו היא בלתי נסבלת. תראו על מה נשענים כל ארגוני השמאל "שוחרי זכויות האדם" נשענים על משענת קנה רצוץ, אבי חימי המנהיג הגדול שלהם? הוא המנהיג שלהם נגד הרפורמה?". תקף בראיון לרדיו 'גלי ישראל'.

המגיש יעקב ברדוגו הוסיף מצידו ותהה: "וזו היתה הדרך שלו להימלטות? לחבור לגושים הללו כדי לקבל תמיכה אדירה, כפי שהוא מקבל כעת תמיכה ומסע הלבנה בערוץ 12 של אבי ניר ואבי וייס".

עו"ד ציון אמיר ענה מצידו: "יש קושי מאוד גדול בסוף להלבין דבר כזה. בסוף הבלון הזה מתפוצץ, איתרוגים כאלה לא יכולים להצליח. קמתי בבוקר ואמרתי בוא נראה כמה נשים מתוך המחנה הזה שמפגין בהבימה תקום משתיקת הכבשות הזו, שתי נשים צדיקות בסדום היו - טל שניידר ומיכל רוזין שכבר בלילה הוציאו גינוי. הבוקר אחרי יותר מ-12 שעות התחיל הטפטוף".

באשר לרפורמה המשפטית שמקדם השר לוין, אמר עו"ד ציון אמיר כי "המזל הרע של מתנגדי הרפורמה הוא - שבצד השני נמצא יריב לוין, אדם שלא דבק בו כל רבב, אידיאולוג מנומק, שקט ועם קור רוח. הוא מתכוון ליישם את המדיניות איתה הוא יצא למסע הבחירות עוד ב 2009. ברור לחלוטין שזה הולך למקום הזה".

באותו עניין אמר יועץ התקשורת והאסטרטג ברק סרי בראיון ל'גלי ישראל': "אבי חימי לא יכל לתת מתנה יותר גדולה ליריב לוין. הוא חשף בפועל את כל הבעייתיות בהרכב הועדה למינוי שופטים. בשבועות האחרונים ראינו את חימי הולך ומקצין את עמדותיו והתבטאויותיו כנגד הרפורמה. יש הטוענים שזה כתוצאה מזה שהוא ידע שזה עניין של זמן עד שזה יתפוצץ".

גם המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין שהודח על ידי אבי חימי, עו"ד יצחק נטוביץ', התראיין לרדיו 'גלי ישראל' בנושא ואמר: "לא הבנו מה קרה לו שהוא התהפך, כולנו בסביבתו לא הבנו מה קרה שהוא התהפך פתאום. אנחנו בעצמנו תמכנו בו בבחירות ללשכה ואנחנו מכים על חטא, הוא הוכר כאיש מרכז-ימין. אני מניח שהוא ידע על הסיפור הזה וכנראה ניסה לאתרג את עצמו, לא היה הסבר לכך שהוא רב פתאום עם כולם, לא רק איתי. חשבנו שאולי הוא רוצה להיות שר בממשלת מרכז שמאל, ככה חשבנו. אבל מתברר שהוא כנראה רצה לאתרג את עצמו. מאז שהוא הדיח אותי לא דיברתי איתו".

ציון אמיר עו"ד אבי חימי לשכת עורכי הדין גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד