כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסיוע יגדל

משפחות חרדיות ימשיכו לקבל שוברים לחינוך פרטי

מושל אוהיו, מייק דה וויין, ביקש רשמית מבית המחוקקים של ארצות הברית להמשיך להנפיק שוברים עבור שכר לימוד בבית ספר פרטי ואף לעלות את הרף, מהלך שאם ייושם יועיל מאוד למאות משפחות יהודיות חרדיות שהילדים שלהן לומדים במוסדות חינוך פרטיים

משפחות חרדיות ימשיכו לקבל שוברים לחינוך פרטי
נתי שוחט פלאש90

ניצחון ענק למשפחות החרדיות: מושל אוהיו קרא להמשך חלוקת שוברי חינוך פרטיים. נכון לעכשיו, משפחות זכאיות למלגות חינוך של המדינה אם הן מתגוררות באזור של בתי ספר בעלי תוצאות נמוכות, או אם הכנסתן נמוכה מרמה מסוימת. לעת עתה, משפחה בת ארבע נפשות יכולה להיות זכאית לקבלת שוברי סיוע בשכר לימוד אם הכנסתה עומדת מתחת ל-$69,375 לשנה.

מושל אוהיו, מייק דה וויין, ביקש רשמית מבית המחוקקים של ארצות הברית להמשיך להנפיק את השוברים עבור שכר לימוד בבית ספר פרטי ואף לעלות את הרף ל-400 אחוזים, מהלך שאם ייושם יועיל מאוד למאות משפחות יהודיות חרדיות שהילדים שלהן לומדים במוסדות חינוך פרטיים, כך דווח אתר Yeshiva world news.

על פי הצעת המושל, מגבלת ההכנסה לזכאות למלגות תועלה ל-400% מקו העוני, כלומר משפחה בת ארבע נפשות שמרוויחה עד 111,000 דולר לשנה תהיה זכאית לקבל את השוברים לסיוע בשכר לימוד.

"השקעה זו תאפשר ליותר משפחות מתמיד לנצל את המלגה הזו ולמצוא את בית הספר הטוב ביותר עבור ילדיהן", אמר דה וויין בנאום 'מצב המדינה' אתמול.

השוברים ניתנים כצ'קים המשולמים ישירות לבתי ספר פרטיים כדי לסייע בתשלום שכר הלימוד של התלמידים ועומדים כיום על $5,500 לשנה לתלמידים עד גיל 8, ו-$7,500 לתלמידים בכיתות גיל 9-12.

אגודת ישראל באוהיו, הביעה תמיכה בהחלטת המושל, והמשפחות החרדיות מקוות כי הצעת המושל תתקבל והן יוכלו לקבל סיוע בשכר לימוד גם אם הן מרוויחות יותר מ-69 אלף דולרים בשנה.

אוהיו משפחות חרדיות שכר לימוד תקצוב בתי ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד