כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נקמה על שריפת הקוראן

תומכי דאעש מעודדים פגיעה בנוצרים

בעקבות הצתת ספר קוראן על-ידי פוליטיקאי דני-שבדי מנהיג מפלגת הימין הקיצונית בדנמרק, מול שגרירות טורקיה בשבדיה, פרסם ערוץ טלגרם, המזוהה עם דאעש, פוסטים התומכים בפגיעה בנוצרים ברחבי העולם

תומכי דאעש מעודדים פגיעה בנוצרים
שריפת הקוראן צילום: צילום מסך

בעקבות הצתת ספר קוראן על-ידי עורך הדין רסמוס פלודאן, פוליטיקאי דני-שבדי מנהיג מפלגת הימין הקיצוני (קו נוקשה) בדנמרק, מול שגרירות טורקיה בשטוקהולם, שבדיה, פרסם ערוץ טלגרם, המזוהה עם דאעש, פוסטים התומכים בפגיעה בנוצרים ברחבי העולם.

הופנתה קריאה למוסלמים ברחבי העולם לראות במעשה שריפת הקוראן עלבון לדת האסלאם ו"ולשפוך את דמו" של מבצע המעשה. הודגש, כי חובה על כל מוסלמי להגן על דתו, אם הוא רוצה להגיע לגן עדן.

מרכז המידע למודיעין ולטרור על שם אלוף מאיר עמית מדווח, כי פורסם פוסט לפיו הריגת למעלה מעשרים אזרחים נוצרים בפאב במזרח הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ב-23 בינואר 2023 ומספר תקיפות שבהן נהרגו חיילי צבא מוזמביק לאחרונה, היו למעשה פעולות תגמול על שריפת הקוראן בשבדיה, שכן "נוצרים בכל מקום נחשבים כאחים של פלודאן".

הועלה פוסט שקרא למוסלמים ברחבי העולם שלא להסתפק בגינויים, הפגנות, חרם על מוצרים תוצרת שבדיה והאשטאגים ברשתות החברתיות.

פוסט נוסף עודד מוסלמים באירופה, ובשבדיה בפרט, לפעול על-פי העיקרון של "מידה כנגד מידה" ולהעלות באש, במרכזי הערים, את הדגל המזוהה עם הליברלים במערב.

 

דאעש דנמרק שוודיה קוראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד