כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הנער זאב לסינגר ז"ל: הלוויה לקראת חצות

הנער זאב לסינגר ז"ל, נהרג היום בנחל דוד • גופתו שוחררה לאחר עיכובים • הלוויה תתקיים הלילה

צילום:פלאש 90
צילום:פלאש 90 צילום: פלאש 90

טרגדיה קשה בבין הזמנים תשע"ד: הילד זאב לסינגר ז"ל, בן 13, מצא את מותו במהלך טיול עם בני משפחתו בנחל דוד שבאזור שמורת עין גדי שבמדבר יהודה. זאב ז"ל איבד את הכרתו לאחר שנפל מצוק, פונה באמצעות מסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים - שם נפטר מפצעיו למגינת לב.

גופתו התעכבה בבית החולים תשוחרר ותגיע למכון לרפואה משפטית באבו כביר, כפי שמסתמן הלוויתו תתקיים הערב בשעה 23:00.

זאב ז"ל נולד בט"ו אדר תשס"א לאביו הרב הגאון רבי שלום יחזקאל לסינגר מחשובי אברכי כולל 'מדרש אליהו' באלעד ובנו של הגאון רבי נתן לסינגר ראש ישיבת 'מעיין התלמוד' בירושלים, ולאמו מרת רבקה לבית משפחת וייס מראשון לציון, המשמשת מורה בבית יעקב בעיר.

נקרא בברית על שם סבו הגדול הרב זאב רוזנגרטן זצ"ל מציריך שבשוויץ.

זאב למד בתלמוד תורה 'קהילות יעקב' באלעד, והיה אמור להכנס בשנה הבאה לשיעור א' בישיבה לצעירים 'תורת חסד' בעיר שבראשות הגאון רבי מאיר בן שלמה.

תושבים באלעד מספרים בכאב על המשפחה החשובה, שביתם בית של חסד שכל כולו נתינה לזולת - פשוטו כמשמעו, מדובר באחת המשפחות הוותיקות שבעיר, ואבי המשפחה הוא מגבאי הצדקה המסורים של קופת הצדקה של אלעד.

השכנים וה'מלמדים' מספרים על ילד מקסים ומיוחד במינו. "הוא היה הכתר של הכיתה שלו, נעים הליכות ומהעילית שבעילית. היה לו ראש מיוחד והוא השקיע בלימודים את כוחו ומרצו", הם משתפים בדמע.

"זו טרגדיה קשה מכל. קשה לחשוב על כזה אסון, בפרט במצב הקשה בארץ. משפחה שהיא בשר מבשרה של העיר איבדה את ילדם הקטן".

מ"מ וסגן ראש עירית אלעד שמואל גרוסברד שכן של המשפחה אומר: "אנו המומים ומזועזעים מפטירתו הפתאומית של זאב ז"ל שהיה בחור למופת והיה סמל ומופת לכל ילדי התלמוד תורה, בחור בן עליה. היה מאיר פנים לכולם, נעים הליכות, והיה שוקד על תלמודו בהתמדה".

"תושבי העיר ובפרט תושבי השכונה ומכירי המשפחה נמצאים בהלם מוחלט, זו גזירת שמים שקשה לעכל אותה, וכמאמר הפסוק בשיר השירים "דודי ירד לגנו ללקוט שושנים" כשדווקא בחור כזה נעלה ומרומם נלקח לשמי רום בצורה טראגית ופתאומית כזו".

מסע הלוויה תצא הלילה בשעה 23:00 מבית המשפחה ברחוב אבן גבירול 23 באלעד לבית העלמין בראשון לציון שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרוג ילד אלעד לסינגר נחל דוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד