י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נשיא המדינה נפגש עם משלחת של ה-OU

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם משלחת של ארגון ה-OU, ארגון שפועל להעמקת המחויבות של הקהילות האורתודוכסיות בצפון אמריקה לתורת ישראל ומורשתה ולהעמקת הזהות היהודית בקרב כלל הציבור היהודי. המשלחת בראשות הרב משה האוער מנכ"ל הארגון העולמי של ה-OU שיבח את הנשיא על פעילותו למען אחדות עם ישראל

 נשיא המדינה נפגש עם משלחת של ה-OU
פגישת נשיא המדינה עם משלחת ה-OU צילום: דוברות

משלחת של ארגון ה-OU הגיעה לביתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג בירושלים, המשלחת שבראשה עמד הרב משה האוער כללה גם את נשיא הארגון בישראל סטיוארט הרשקוביץ', והרב אבי ברמן מנכ"ל הארגון בישראל. 

במהלך הפגישה הביע הרב האוער דאגה מחוסר האחדות בעם ישראל והמתיחות שהולכת וגדלה בין מדינת ישראל לבין חלקים מיהודי ארצות הברית. הרב האוער אמר כי לצערו יש גורמים רבים המזינים את יהודי ארצות הברית במידע שגוי מתריס ושלילי נגד מדינת ישראל וממשלת ישראל ובין חלקי העם, ואמר כי יש צורך עז בשיחות, בהקשבה ובהכלה של הצדדים האחד עם השני.

המשלחת פנתה לנשיא המדינה ואמרה כי יש לנשיא את הכוח להיות הגורם המאחד בין יהודי התפוצות לבין עם ישראל כולו, הם הודו לו על העשייה המבורכת ורבת השנים שלו לטובת כלל העם היהודי, וביקשו לחזק אותו.

נשיא המדינה שמכיר משנים את הפעילות הענפה של הארגון באמריקה ובעולם, ובמיוחד בעבודתה בארץ בעידוד עלייה, בתמיכה בעולים ובתוכניות לטובת נוער בסיכון בישראל, אמר במהלך הפגישה כי הוא מברך את הארגון ואת העשייה שלו בתחום החינוך, הזהות היהודית והקליטה, ושחשוב מאוד שהקול של הארגון להרגעת הרוחות ולחיזוק הזהות היהודית ישמע ברמה ויובא לכלל עם ישראל, הנשיא אמר כי התמיכה שלהם נותנות לו כוח להמשך העשייה למען הידברות וקירוב לבבות בבית הנשיא. 

בסיום הפגישה העניק נשיא המדינה שי, ספר "היכל יצחק" שכתב סבו של הנשיא, הרב יצחק הלוי הרצוג עם הקדשה אישית לרב האוער וכתב כי השי מוענק לו בידידות ובהערכה.

יצחק הרצוג OU

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד