כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חצי מיליון חיילים

שר ההגנה מזהיר: התוכנית של רוסיה ליום השנה למלחמה

שר ההגנה של אוקראינה טוען כי רוסיה נערכת למתקפה חדשה רחבת היקף, והזהיר כי היא עלולה להתחיל כבר ב-24 בפברואר ביום השנה הראשון למלחמה. "הדרך היחידה לעצור את הטרור הרוסי היא להביס אותו", כתב הנשיא זלנסקי

שר ההגנה מזהיר: התוכנית של רוסיה ליום השנה למלחמה
ההרס לאחר התקיפה צילום: נשיא אוקראינה

שר ההגנה האוקראיני אולקסי רזניקוב מזהיר כי רוסיה מכינה מתקפה חדשה גדולה שלדבריו עלולה להתחיל כבר ב-24 בפברואר, יום השנה הפלישה הרוסית אשתקד. המתקפה תציין גם את יום "מגן המולדת" של רוסיה ב-23 בפברואר.

בינתיים, שלושה בני אדם נהרגו בהתקפה על העיר קרמטורסק ושמונה נוספים נפצעו בעיר שנמצאת באזור דונייצק, לאחר שטיל רוסי פגע בבניין מגורים, כך אמר מושל המחוז. "הדרך היחידה לעצור את הטרור הרוסי היא להביס אותו", כתב זלנסקי ברשתות החברתיות.

השר רזניקוב אמר כי מוסקבה גייסה כ-500,000 חיילים למתקפה הפוטנציאלית. בספטמבר האחרון הכריז נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על גיוס כללי של כ-300,000 חיילים, שלדבריו הכרחיים כדי להבטיח את "שלמותה הטריטוריאלית" של המדינה.

אבל רזניקוב אומר הנתון האמיתי שנפרס לאוקראינה יכול להיות הרבה יותר גבוה. "רשמית הם הכריזו על 300,000 אבל כשאנחנו רואים את החיילים בגבולות, לפי ההערכות שלנו זה הרבה יותר", אמר לרשת BFM הצרפתית.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי הרוגים ופצועים ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד