י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שבר את הירך

הירי לדרום: פעוט נפצע בזמן המנוסה למרחב המוגן

ריף-משה בניטה בן השמונה חודשים משדרות שבר את הירך בעת ירי הרקטות לאחר שהחליק מידיה של אחותו בזמן הריצה למרחב המוגן. במהלך תקיפות צה"ל הלילה זוהו 12 שיגורים מרצועת עזה

הירי לדרום: פעוט נפצע בזמן המנוסה למרחב המוגן
שיגור רקטה מעזה. אילוסטרציה צילום: Attia Muhammed/Flash90

ריף-משה בניטה בן השמונה חודשים משדרות החליק אמש (רביעי) מידיה של אחותו בזמן הריצה למרחב המוגן ושבר את הירך. ‏התינוק צפוי להישאר עם גבס לפחות שישה שבועות. אביו, יעקב בניטה, אמר לכאן חדשות: "הזוי שתינוק שובר רגל עוד לפני שלמד ללכת, בגלל אזעקה, כואב שילדי שדרות עדיין גדלים במציאות כזאת".

(בן השמונה חודשים שנפצע בזמן המנוסה למרחב המוגן. צילום: יעקב בניטה)

בתוך כך, דובר צה"ל עדכן כי במהלך התקיפות של צה"ל הלילה, זוהו בסך הכול 12 שיגורים מרצועת עזה. עם זאת, לא כל השיגורים היו של רקטות. 11 שיגורים נפלו בשטחים פתוחים או התפוצצו באוויר. בנוסף, זוהה שיגור כושל בתוך רצועת עזה. במהלך הירי, לא נורו מיירטי כיפת ברזל.

לאחר ירי הרקטות תושבם בשדרות זעמו וטענו לשתי תגובות "מכילות". אלירן ג'רבי, תושב העיר אמר: "הבטיחו לנו ממשלת ימין על מלא והחזרת המשילות, וקיבלנו טרור ללא תגובה אמיתית. בושה וחרפה לתת לאנשים לרוץ בלילה לממ"ד, לשמוע הפצצות, כיפת ברזל והפצצות של צה"ל. ובבוקר מצפים שנלך לעבודה והילדים לבית ספר כאילו כלום לא קרה, לא ישנו כל הלילה והילדים עם חרדות".

 

 

ירי רקטות שדרות מרחב מוגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד