כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בצל גל הריסת הבתים

בצפון ירושלים: המשטרה פינתה ערבי שפלש לשטח יהודי

תוך זיוף מסמך בעלות ניסה ערבי להשתלט על שטח בבעלות יהודי בצפון ירושלים. לאחר מאמצים מול גורמים בעירייה, הפלוש פונה מהשטח 

בצפון ירושלים: המשטרה פינתה ערבי שפלש לשטח יהודי
הריסת בתים במזרח ירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפעילות חבר מועצת העיר: ערבי שפלש לשטח בבעלות יהודית תוך זיוף מסמכים, פונה מהשטח. יהודי התלונן בפני חבר מועצת העיר ירושלים יהונתן יוסף כי ערבי פלש ומנסה להשתלט לו על שטח. לאחר מאמצים מול גורמים בעירייה, הערבי פונה מהשטח".

ערבי פלש לשטח של 5 דונם בבעלות יהודית בצפון ירושלים וניסה לגזול אותו ולהקים עליו מבנה.

לצורך השתלטות על הקרקע, הערבי זייף מסמכים שונים והציג מצג שווא לגורמי החוק כאילו הוא בעל הקרקע, תוך זיוף מסמך של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) וזיוף היתר מעיריית ירושלים.

המסמך המזויף.

בעל השטח פנה בייאוש לחבר מועצת והנהלת העיר ירושלים יהונתן יוסף כדי שיסייע לו לפנות את הפולש ולמנוע ממנו את הניסיון השתלטות.

חבר המועצה פנה יחד עם בעל הקרקע לאגף התביעה העירונית שביררו את העניין ואכן מיד לאחר מכן - למחרת הפניה גורמי האכיפה השונים והעירייה תלו הודעות כחוק על גדרות המתחם שקראו לפולש לפנות את השטח באופן מיידי.

בנוסף השניים פנו למשטרה להתלונן על הפלישה ואכן לאחר כל הפניות, ביום ראשון האחרון גורמי האכיפה פינו מהשטח את הערב שפלש וניסה להשתלט עליו.

יהונתן יוסף.

חבר מועצת העיר ירושלים יהונתן יוסף מסר לכתב 'בחדרי חרדים': "נבחרתי למועצת העיר כדי לשרת את התושבים ולסייע ככל שביכולתי. אני שמח שהצלחנו להציל את הקרקע ולמנוע השתלטות ערבית בארץ ישראל".

הריסת בית פלישה יהונתן יוסף זיוף מסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד