י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כאלף בני ישיבות במסע אופניים ביער עמינדב

בנקודת הזינוק: המחנך הרב ירחמיאל קראם שהעניק את ברכת הדרך התורנית • בנקודת הסיום: ברכת ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, מחזיק תיק ספורט חרדי מיכאל מלכיאלי ובכירי קופ"ח מאוחדת

כאלף בני ישיבות במסע אופניים ביער עמינדב

קרוב לאלף (!) בני ישיבות בין הזמנים השתתפו במסע אופניים מחזק ומרתק, בהרי ירושלים. האירוע שהתקיים זו השנה החמישית ברציפות ביוזמת המחלקה לספורט חרדי בעיריית ירושלים, בשיתוף קופ"ח 'מאוחדת', הפך לפרוייקט-דגל ייחודי המשלב חיזוק ובריאות באווירה חינוכית.

השנה, בצל מבצע 'צוק איתן', הזמינה עיריית ירושלים גם בחורים תושבי הדרום, המתארחים בעיר הקודש, להשתתף במסע הרכיבה; ואכן עשרות רבות הגיעו והצטרפו אל מאות בני הישיבה המקומיים למסע מגבש, מאחד ומחזק.

בנקודת הזינוק – העניק המחנך הרב ירחמיאל קראם, את ברכת הדרך לאלף המשתתפים הנרגשים שהתאספו ביער עמינדב. במתק שפתיו, תיבל הרב את דבריו בדברי חינוך וחיזוק, אמונה והשגחה. המדריכים המקצועיים, ליוו את מאות הרוכבים לאורך המסלול שנע בפארק ירושלים, תוך השגחה קפדנית ורציפה, והתפעלות מיפי הבריאה.

בסיום המסלול, המתינו למשתתפים ראש העיר ירושלים ניר ברקת, וראשי קופ"ח 'מאוחדת' ומנהלי מחוז ירושלים. "עיריית ירושלים שמחה להוראות לכם את יופי העיר ולהתפעל מנופיה הקסומים. אנו גאים להוביל את הפרויקט הייחודי שהפך למסורת קיץ מוצלחת ומרעננת, והעירייה מתחברת ותומכת בילדי הדרום בימים קשים אלה" – אמר ברקת. "הגיבוש האיכותי בימי 'בין הזמנים', תוך מסע מאתגר ומהנה, מהווה נדבך נוסף בתמיכה האיכותית שאנו, כעיריה, מעניקים לתושבי ירושלים בפרט, בכל המגזרים, ובמיוחד בתקופה זו".

ראש העיר הודה לחבר מועצת העיר רב מיכאל מלכיאלי – מחזיק תיק ספורט חרדי, אשר תמך וליווה את הפעילות הנוכחית, תוך סיוע רב לקידום רעיונות ופרויקטים מגוונים נוספים שהובילה המחלקה בקיץ זה. את אורי מנחם - מנהל אגף הספורט, שהיה כמובן שותף מלא, ועודד את הפרויקט בכל שלביו, בגבותו את פעילות המחלקה והקצאת כל המשאבים הנדרשים. את דגנית פחימא מנהלת המחלקה שיזמה והפעילה את הפרויקט המיוחד מזה 5 שנים ברציפות ובהצלחה.

המשתתפים אכן נהנו מארגון איכותי, פריטים אישיים כמו חולצות וכובעי-שמש, שתיה וכמובן קסדות להגנה.

מנהל מאוחדת מחוז ירושלים - טל שאול, לא רק עודד ותמך במיזם, אלא אף השתתף אישית במסע. בסוף המסלול אותו ביצע כאמור יחד עם כל המשתתפים, ציין לשבח את צורת ההתנהלות וההתנהגות המכובדת של מאות בני הישיבות. בדבריו, שיבח את התועלת המרובה המופקת מן הפרויקט לכל המשתתפים, והדגיש את התרשמותו ממספר המשתתפים הרב.
עירייה פשקוויל מדעות לוח רחוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד